Výhody objednání na konkrétní čas s konkrétní službou je šetření času jak zákazníků, tak personálu pošty. Klientů, kteří přijdou na pobočku bez objednání, se nový systém práce nijak negativně nedotkne.
Na webové stránce ZDE je možné vybrat si konkrétní pobočku České pošty, službu, datum a čas, kdy se klient na poštu dostaví. Po zadání kontaktních údajů přijde zákazníkovi potvrzení o vytvoření rezervace a kód, který zadá na poště do vyvolávacího systému. Poté jde ihned k přepážce vyřídit si svoji objednanou službu. Rezervaci lze provést ještě hodinu před návštěvnou pobočky. Na místo je potřeba se dostavit v intervalu pět minut před potvrzeným časem a 10 minut po něm.
Služby, které se dají během testovací fáze objednat, jsou např. odeslání a vyzvednutí dopisů a balíků, Czech POINT nebo bankovní a pojišťovací služby.
Testování bude probíhat během července a srpna, poté dojde k jeho vyhodnocení a případným úpravám.
Bližší informace jsou k dispozici na webu České pošty ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.