Česká pošta chce i nadále pokračovat v nabídce finančních služeb, ať už bankovních nebo pojišťovacích. V této oblasti má Česká pošta bohaté zkušenosti. Bankovní služby poskytuje svým zákazníkům již čtvrt století, pojišťovací služby pak 15 let. V průběhu měsíce dubna osloví Česká pošta vybrané významné finanční instituce na bankovním a pojišťovacím trhu, zda by měly zájem o potenciální spolupráci. Poté proběhne transparentní proces posuzování nabídek.
„V létě letošního roku bychom chtěli mít jasno, která z nabídek je pro nás nejvýhodnější. Zda to budou stávající partneři, se kterými Česká pošta spolupracuje, nebo některý z dalších subjektů, které Česká pošta osloví, aby předložily své nabídky,“ říká ředitel úseku řízení pobočkové sítě České pošty Hanuš Thein.
Česká pošta má síť 3 200 poboček po celé České republice. Pobočku České pošty naleznete v téměř 2 500 obcích. Česká pošta realizuje měsíčně 1,6 milionu retailových finančních transakcí. V přímém denním kontaktu se zákazníky je přibližně 16,5 tisíce zaměstnanců.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva