Zprávy vyzývaly příjemce, aby zaslali své údaje a údaje o své kartě (jméno a příjmení, číslo kreditní karty, rodné číslo držitele, kód CVV2/CVC2 – poslední tři čísla kreditní karty nacházející se na zadní straně a platnost karty) zpět na e-mailovou adresu odesílatele. Jedna ze zadržených podvodných zpráv dokonce obsahovala fotografii skutečného zaměstnance naší banky.
Česká spořitelna žádné takové zprávy klientům nerozesílá a prostřednictvím e-mailu žádné bezpečnostní údaje nepožaduje.
Česká spořitelna preventivně prosí klienty, aby v případě, že zprávu obdrží, na ni v žádném případě nereagovali. Pokud by někdo z klientů požadované údaje vyplnil a zaslal odesílateli, doporučujeme co nejrychleji se obrátit na Klientské centrum České spořitelny na telefonním čísle 800 207 207.
Česká spořitelna zároveň prosí klienty, kteří podvodný e-mail dostali, aby jej zaslali na adresu csas@csas.cz.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva