V květnu zaznamenal největší nárůst program ČT sport, jenž aktuálně nabízí přenosy hokejového mistroství světa z lotyšské Rigy, a dařilo se i stanici ČT3, která v cílové skupině starších diváků dosáhla na nejlepší letošní výsledek.
Za prvních pět měsíců tohoto roku je Česká televize s celkovým podílem na publiku 32,72 % suverénně nejsledovanějším tuzemským televizním vysílatelem. Každý týden svým vysíláním dokáže oslovit více než 7,5 milionu diváků starších čtyř let. Kromě celodenního vysílání zůstává jedničkou i v době prime-time (19-22 hodin), kdy s podílem na sledovanosti 31,84 % dosáhla na nejlepší výsledek posledních dvaceti let.
Pro program ČT sport byl květen nejúspěšnější měsíc uplynulých dvou let, a to především díky zájmu o mistrovství světa v ledním hokeji, které letos hostí Lotyšsko. Divácky nejoblíbenější jsou tradičně zápasy s českou účastí. Nejsledovanější prozatím bylo utkání českých hokejistů s Bělorusy, jež sledovalo více než 1,4 milionu diváků starších čtyř let a dalších 80 tisíc jej vidělo živě prostřednictvím internetu. Vyjma aktuálního hokejového šampionátu navíc divákům ČT sport v následujících měsících nabídne další dvě velké sportovní akce – fotbalové EURO a olympijské hry z Tokia.
V předchozím měsíci se výrazně dařilo i dalším tematickým stanicím. Trojka, jež v březnu slavila první rok vysílání, zaznamenala letos dosud nejvyšší zájem o svůj program. Nejoblíbenějším kanálem pro dětské diváky zůstává jednoznačně Déčko, které s podílem 29,40 % v cílové skupině 4–12 let dosáhlo rovněž nadprůměrného výsledku.
Stanice České televize dosahují i nadále také nadprůměrných kvalitativních parametrů. Diváci jsou nejvíce spokojeni s programovou nabídkou ČT2, ČT sport nebo ČT3.
(Zdroj: ATO –Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, ke dni: 1. 6. 2021)
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva