Dlouhodobě nejprodávanější položkou je káva, té se prodalo skoro 400 tisíc šálků, což odpovídá zhruba jednomu železničnímu cisternovému vozu. Zájem měli cestující i o novinky v minibarech.
„Naši zákazníci při svých cestách stále častěji využívají možnost občerstvit se díky pojízdnému minibaru. K nejoblíbenějším položkám patří káva a další teplé nápoje, které stevardi našich minibarů nabízejí od symbolických 15 korun. I nabídka pokrmu není malá a cestující si tak mohou pochutnat třeba na tatrankách, čerstvě rozpékaném pečivu nebo plněných bagetách a sendvičích. V současném jízdním řádu rozváží ČD Minibary občerstvení ve 171 spojích,“ popisuje Jiří Ješeta, náměstek generálního ředitele ČD pro osobní dopravu. Za rok 2022 stevardi ČD Minibarů obsloužili více než jeden milion cestujících a prodáno bylo bez mála 1,9 milionu položek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva