Jednou z novinek, kterou v polovině listopadu loňského roku spustily České dráhy v aplikaci Můj vlak, je hodnocení spokojenosti s cestou. „Za tři měsíce se do něj zapojilo zhruba 40 tisíc našich zákazníků, kteří prostřednictvím aplikace odeslali více než 85 tisíc hodnocení. Průměrně dosahuje spokojenost s cestou čtyř z maximálního počtu pěti hvězdiček. To je myslím velmi slušný výsledek, který je pro nás zároveň závazkem k tomu, abychom naše služby neustále vylepšovali. Cestujícím děkujeme za to, že nám tuto zpětnou vazbu poskytují,“ říká Michal Krapinec, předseda představenstva a generální ředitel Českých drah
. Cestující v aplikaci hodnotí jak celkovou spokojenost s cestou, tak i další detaily spojené s jízdou. Největší spokojenost evidujeme s nákupem jízdních dokladů a s přístupem vlakového personálu. Tady se hodnocení v průměru pohybuje okolo 4,6 hvězdiček.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva