Podklady pro zvukovou grafiku připravil na základě veřejné soutěže Marián Balata a pro potřeby Dvojky ji vyrobil vedoucí zvukové produkce Českého rozhlasu Jiří Burda. V souladu s tradicí stanice a zároveň vizí do budoucna, být i nadále upřímným společníkem posluchačů.
Znělky vychází z motivu Vyšehradu, který se prolíná celou zvukovou grafikou. Vznikl i nový systém upoutávání na program, na kterém spolupracoval s kolegy Davidem Kubíčkem a Petrem Zettnerem. Přinese kratší, ale přehlednější a srozumitelnější systém seznamování posluchačů s bohatým programem Dvojky.
„Tradiční motiv Vyšehradu Bedřicha Smetany provázel stanici s drobnými výjimkami po celou dobu její existence. Jsem moc rád, že se k němu vracíme, protože v době překotných změn všech typů médií chceme posluchači připomenout hodnoty, na které je spolehnutí a které ho provází od narození. V úpravě pana Balaty a ve spojení s novými staničními hlasy Danou Černou a Petrem Stachem vznikla nádherná symbióza tradice a přítomnosti. Přeji posluchačům, aby u nových znělek cítili stejně příjemné mrazení v zádech jako já, když jsem je slyšel poprvé," říká Ondřej Nováček, ředitel Centra vysílání.
Nové moderátorské obsazení bude mít pořad Dobré ráno, Česko!. Posluchači uslyší i nadále oblíbeného moderátora Jiřího Holoubka, nově ale ve dvojici s Terezou Stýblovou, která dříve moderovala Kolotoč. Zachováno zůstává týdenní střídání moderátorských dvojic. V té druhé za mikrofon společně zasednou Dalibor Gondík, známý z pořadu 12 ve 12 a jako průvodce pořadem Radiodárek a Elen Černá. Ta přichází naopak ze sesterské stanice Český rozhlas Regina.
Hned v pondělí 15. září se posluchači také dočkají prodloužené verze pořadu Odpoledne s Dvojkou. Nově je tak Václav Žmolík provede časem od 13.00 do 16.30 hodin. To se ovšem týká pondělí až čtvrtka. V pátek je přivítá Jan Rosák ve Šťastné cestě, a i ta bude o půl hodiny delší. Pro odpolední vysílání je připraveno velké množství námětů, objeví se nové rubriky a prodloužení o třicet minut umožní nabídnout posluchačům zajímavější obsah.
V úplném výčtu novinek chybí ještě nový staniční slogan. Nadále se totiž bude Dvojka identifikovat sloganem "Spolu je nám hezky".
Ten byl vybrán na základě velmi podrobného dotazování mezi posluchači. Více doplňuje Miroslav Dittrich, šéfredaktor Českého rozhlasu Dvojky: „Z průzkumů také vyplynulo, že původní slogan „na vlně pohody“ nebyl posluchači vnímán jednoznačně. Nový slogan „spolu je nám hezky“ lépe vystihuje to, jak je dnes Dvojka vnímána. Jako nevtíravý partner pro všední dny i víkend. A v tomto duchu chceme nabízet posluchačům náš zajímavý program.“
K podpoře změn je připravena také podzimní kampaň Dvojky, která bude postavena na tvářích známých osobností. Osobností, které se sice v dohledné době spolu neobjeví za jedním mikrofonem, ale které symbolizují Dvojku. Volba padla na Dalibora Gondíka, Martinu Kociánovou, Jolanu Voldánovou a Jana Kovaříka. Vizuály se objeví v rámci klasického media mixu: inzerci, CLV, outdooru a samozřejmě v online verzích.
Protože novinek není málo, zajistil Český rozhlas Dvojka pro posluchače informační servis a možnost položit dotaz a zeptat se na to, co je zajímá. Přehledně všechno najdou na internetových stránkách Českého rozhlasu Dvojky www.dvojka.rozhlas.cz. Dotazy mohou psát na email info@rozhlas.cz nebo využít telefonický kontakt – infolinku 221 551 313.
Více informací o stanici se dozvíte na webu www.dvojka.rozhlas.cz.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Český rozhlas