„Pohled zvenčí je vždy to nejcennější, co můžeme získat. Je to motivace i pro nás samotné zkusit vystoupit z vlastní komfortní zóny a pokusit se nahlédnout na rozhlasovou problematiku jinak. Do soutěže budou zařazeny všechny náměty, které Český rozhlas obdrží do 11. 1. 2016. Hodnotit je bude odborná porota a na vítěze budou čekat zajímavé ceny,“ uvedl náměstek pro program a vysílání René Zavoral.
Účastníci soutěže by měli využít pro svou práci zásady rozvojového projektu Vize 2020, který právě sází na kreativitu a multimedializaci. Informace o soutěži i Vizi 2020 jsou k dispozici na webu www.presspektivy.cz. V kategorii print a multimédia by se měli účastníci zaměřit na multimediální podobu Týdeníku rozhlas, v sekci audio pořad navrhnout satirickou minisérii pro stanice ČRo Plus či Dvojka. Volná disciplína pak bude výzvou pro všechny kreativní nápady, jak zpestřit vysílání Českého rozhlasu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva