„Pohled zvenčí je vždy to nejcennější, co můžeme získat. Je to motivace i pro nás samotné zkusit vystoupit z vlastní komfortní zóny a pokusit se nahlédnout na rozhlasovou problematiku jinak. Do soutěže budou zařazeny všechny náměty, které Český rozhlas obdrží do 11. 1. 2016. Hodnotit je bude odborná porota a na vítěze budou čekat zajímavé ceny,“ uvedl náměstek pro program a vysílání René Zavoral.
Účastníci soutěže by měli využít pro svou práci zásady rozvojového projektu Vize 2020, který právě sází na kreativitu a multimedializaci. Informace o soutěži i Vizi 2020 jsou k dispozici na webu www.presspektivy.cz. V kategorii print a multimédia by se měli účastníci zaměřit na multimediální podobu Týdeníku rozhlas, v sekci audio pořad navrhnout satirickou minisérii pro stanice ČRo Plus či Dvojka. Volná disciplína pak bude výzvou pro všechny kreativní nápady, jak zpestřit vysílání Českého rozhlasu.
Český rozhlas PRESSpektivy spustil v roce 2012. Projekt má být motorem diskuze o tématech, která souvisejí se současností a budoucností novinařiny. Jejich cílem je zvyšovat profesní úroveň novinářů Českého rozhlasu a zapojit je do výchovy budoucích žurnalistů. PRESSpektivy se konají vždy dvakrát ročně v podobě odborného workshopu pro vybrané novináře a odborníky na dané téma se zahraničními hosty.
Projekt Vize 2020, který iniciovala Evropská vysílací unie (EBU), apeluje na veřejnoprávní média, aby si uchovala relevanci obsahu, trvalou důvěru svého publika a současně udávala směr ve vývoji. Vysílatelé by měli tvořit trendy jak ve vývoji technologickém, tak i v rozvoji nových formátů a stále aktuálního obsahu zrcadlícího měnící se potřeby společnosti.
Promo video k soutěži je k dispozici na adrese https://youtu.be/MT-gINDzZ74.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva