I přes pandemii a nouzový stav je systém Czech POINT neustále k dispozici, poskytuje své služby jak doma, tak v zahraničí na mnoha zastupitelských úřadech. 25 milionů vydaných výpisů je jasným důkazem, že spuštění systému před více než deseti lety bylo správným rozhodnutím.
Za tu dobu se z Czech POINTu, který v počátku poskytoval své služby pouze občanům na kontaktních místech, stal pilíř českého eGovernmentu. Poskytuje své služby prakticky celé veřejné správě. Úředníci tak mají zajištěn pohodlný přístup k různým informačním systémům, anebo pouze využívají autentizační a autorizační služby Czech POINT pro přístup do svých vlastních aplikací.
Kromě toho poskytuje své služby Czech POINT i datovkám, pro které slouží jako teritoriální HelpDesk v případě, kdy uživatel potřebuje znovuobnovit přístupové údaje do své datovky.
Czech POINT neodmyslitelně patří k digitalizaci veřejné správy.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva