„Systém husté sítě univerzálních kontaktních míst, kde si každý může zařídit řadu různých agend bez ohledu na věcnou a místní příslušnost, je model, který se osvědčil a který chceme dále rozvíjet. Tento způsob asistované komunikace s veřejnou správou bude i do budoucna vedle elektronické verze služeb jedním z hlavních pilířů moderní veřejné správy,“ okomentoval jubilejní výstup Czech POINT náměstek ministra vnitra pro řízení sekce informačních a komunikačních technologií Jaroslav Strouhal.
Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál neboli Czech POINT od roku 2007 umožnuje různým úřadům a institucím vydávat na jednom místě ověřené výstupy z rejstříků, registrů a evidencí. Zjednodušil komunikaci občana s veřejnou správou a zefektivnil činnost úředníků. Jedná se o univerzální systém s největší pobočkovou sítí – aktuálně je k dispozici 7 312 kontaktních míst na obecních úřadech, pobočkách České pošty, Hospodářské komory, u notářů a na zastupitelských úřadech. V tomto roce byla nově otevřena kontaktní místa na zastupitelských úřadech v Pekingu (Čína), Bejrútu (Libanon), Nairobi (Keňa) a Dillí (Indie).
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva