„Přestaví se na veletrhu TechCrunch Disrupt San Francisco 2018, zúčastní se řady workshopů a méně či více formálnějších setkání se zdejší start-upovou komunitou, potenciálními partnery či českými podnikateli, kteří zde již úspěšně několik let působí. Na Czech Pitching Night dostanou šanci zaujmout přímo svého možného budoucího investora,“ upřesňuje zářijový program českých start-upů v San Franciscu Markéta Havlová, ředitelka Odboru start-upů agentury CzechInvest.
Na veletrhu TechCrunch Disrupt San Francisco, který se koná od 5. do 7. září 2018, se díky podpoře projektu CzechDemo představí šest českých start-upů: Autolift Production, Webscope, Nanits Universe Ltd., Dataddo, MapTiler a Miomove. Svůj pobyt zde zahájí už 2. září 2018 neformálním setkáním s místní start-upovou komunitou na jedné ze sanfranciských pláží.
Na veletrhu i neformálním setkání se k nim přidají dva start-upy XLAB a Largos Media, kterým ve zdejším akcelerátoru US MAC zároveň začíná tříměsíční akcelerační pobyt podpořený z projektu CzechAccelerator. Společně se setkají s českými a slovenskými podnikateli, kteří v Silicon Valley už působí, dozví se něco o zdejších kulturních zvyklostech a obchodním prostředí, setkají se také se svými kolegy z Německa a s Johnem Rizzem, bývalým product managerem firmy Apple.
Tříměsíční pobyt v rámci projektu CzechAccelerator začíná v září dalším šesti start-upům také v ostatních destinacích. V New Yorku budou sbírat zkušenosti start-upy Spaceflow a ApuTime, v Londýně start-upy EXPANDO a Hardwario a v Singapuru Engramo group a RCE systems.
Sérii workshopů pod názvem Silicon Valley Camp absolvují 4 start-upy, které již v Česku prošly sedmiměsíčním mentoringovým projektem CzechStarter. Threat Mark, StatusDroid, SuperKodéři a také Webscope, který se do San Francisca vydal i s podporou projektu CzechDemo, se v akcelerátoru BootUP podrobněji dozví například o podmínkách a strategii vstupu na americký trh či očekáváních, které od nich potenciální investoři mají.
Vyvrcholení zářijového pobytu v San Franciscu čeká několik českých start-upů 13. září 2018 na tzv. Czech Pitching Night. Před odborným publikem a porotou, ze které mohou vzejít jejich potenciální budoucí investoři nebo obchodní partneři, si již naostro vyzkouší prezentaci svých produktů a služeb.
Projekty na podporu start-upů agentury CzechInvest jsou realizovány z programu Marketing, prioritní osy č. 2 „Rozvoj podnikání a konkurenceschopnosti malých a středních podniků“ v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost. Více informací na www.podporastartupu.cz.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva