Je to zřejmě nejsložitější agenda, kterou musí asistenti kontaktních míst zvládat.
Ze statistik vyplývá, že k použití agendy došlo i na Generálním konzulátu ČR v Austrálii, Sydney. Asistent KMVS provozovaného na tomto konzulátě, který určitě nevydává výpisy prostřednictvím Czech POINT každý den, byl schopen použít úplně novou agendu (vůbec poprvé) a provedl zprostředkovanou identifikaci osoby. Na HelpDesku nebyl k této transakci zaznamenán žádný požadavek k podpoře, tzn. asistent provedl agendu úplně sám!
To vše díky inteligentnímu formuláři, kde vnitřní logika jeho používání je ve všech agendách stavěna na stejných principech. Uživatelé tak nemají problém se zvládnutím jakékoliv nové agendy bez školení.
Je to jasný důkaz správně zvolené formulářové technologie, jejíž používání je pro uživatele snadné a dokážou tak zvládnout jakoukoliv novou agendu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva