MITT Moskva se řadí mezi pět nejvýznamnějších světových veletrhů cestovního ruchu. Letošní 26. ročník proběhl v termínu 12. – 14. března. Česká republika se na tomto veletrhu, který je již třetím rokem pouze pro B2B segment prezentovala oficiální expozicí, kde se společně s agenturou CzechTourism na 90 m2 představilo i 17 spoluvystavovatelů, převážně z řad lázeňských subjektů a hotelů.
Nová oficiální expozice ČR návštěvníky upoutala především zavěšeným barevně i prostorově výrazným krystalickým baldachýnem a podsvícenými velkoformátovými fotografiemi. Velký úspěch u návštěvníků měly samozřejmě i ochutnávky českého piva. Návštěvníci se zajímali kromě Prahy především o jednodenní výlety z Prahy, Jižní Moravu a Brno, o Kutnou Horu a v neposlední řadě právě lázeňství.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva