CzechTourism: Česko sklidilo úspěch na FITUR Madrid 2025, zájem Španělů o tuzemsko trvá

03.02.2025 7:23 | Tisková zpráva

FITUR Madrid 2025, největší veletrh cestovního ruchu pro španělsky mluvící země, letos přivítal rekordních 255 tisíc návštěvníků. Mezi vystavovateli nechyběl ani český stánek. Společně s desítkou dalších partnerů z tuzemska prezentovali zástupci České centrály cestovního ruchu – CzechTourism profesionálům i zájemcům z řad široké veřejnosti zdejší regiony, aby ještě více zvýšili zájem Španělů o naši zem.

CzechTourism: Česko sklidilo úspěch na FITUR Madrid 2025, zájem Španělů o tuzemsko trvá
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

V roce 2023 do Česka zavítalo více než 226 tisíc španělských turistů, kteří u nás strávili v průměru téměř čtyři dny. FITUR tak nabídl ideální platformu k posílení spolupráce se španělskými touroperátory a dalšímu rozvoji incomingového turismu.

FITUR Madrid (více ZDE) patří mezi strategické veletrhy, které nabízejí jedinečnou možnost oslovit klíčové partnery, zástupce cestovních kanceláří i tisku. Na letošním ročníku se prezentovalo 9,5 tisíce firem ze 156 zemí. Jedním z klíčových témat byla udržitelnost a inovace v cestovním ruchu, tedy diverzifikace turismu, snižování sezónnosti a využití nových technologií pro efektivnější správu destinací.

"V rámci naší komunikační strategie mimo jiné propagujeme i udržitelný turismus (ZDE), který přináší prospěch regionům a zároveň zachovává jedinečnost destinace pro budoucí generace. Aktivně pracujeme na tom, aby se turisté ze Španělska vydávali také mimo hlavní město a objevovali méně známé, ale neméně atraktivní lokality," říká ředitelka Odboru marketingu a zahraničních zastoupení CzechTourism Jana Štumpová Konicarová.

Český stánek: Klíčový bod pro odborníky i novináře

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Martin Exner byl položen dotaz

V hybridní a kognitivní válce se musíme bránit a zbrojit stejně jako v té konvenční.

Co tím co jste řekl (viz titulek), přesně myslíte? Jak chcete bojovat proti dezinformacím, hlavně když jste nebyli ani schopni tento pojem přesně definovat? Jak pak chcete bojovat proti něčemu, co není ani definováno? Kde je hranice mezi dezinformací a třeba misinformací nebo tím, co jen není podlož...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DIAMO: MPO navrhuje převod území u jezera Milada na obce

10:17 DIAMO: MPO navrhuje převod území u jezera Milada na obce

MPO připravilo návrh bezúplatného převodu majetku státu, se kterým hospodaří DIAMO, do vlastnictví o…