V roce 2023 do Česka zavítalo více než 226 tisíc španělských turistů, kteří u nás strávili v průměru téměř čtyři dny. FITUR tak nabídl ideální platformu k posílení spolupráce se španělskými touroperátory a dalšímu rozvoji incomingového turismu.
FITUR Madrid (více ZDE) patří mezi strategické veletrhy, které nabízejí jedinečnou možnost oslovit klíčové partnery, zástupce cestovních kanceláří i tisku. Na letošním ročníku se prezentovalo 9,5 tisíce firem ze 156 zemí. Jedním z klíčových témat byla udržitelnost a inovace v cestovním ruchu, tedy diverzifikace turismu, snižování sezónnosti a využití nových technologií pro efektivnější správu destinací.
"V rámci naší komunikační strategie mimo jiné propagujeme i udržitelný turismus (ZDE), který přináší prospěch regionům a zároveň zachovává jedinečnost destinace pro budoucí generace. Aktivně pracujeme na tom, aby se turisté ze Španělska vydávali také mimo hlavní město a objevovali méně známé, ale neméně atraktivní lokality," říká ředitelka Odboru marketingu a zahraničních zastoupení CzechTourism Jana Štumpová Konicarová.
Český stánek: Klíčový bod pro odborníky i novináře

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva