„Pokračujeme v našem předsevzetí každý rok do Brna přivést jednu výraznou událost z cestovního ruchu a s ní desítky mezinárodních účastníků, kteří stráví několik dní naplněných bohatým zážitkovým programem v Brně. Vynaložené úsilí se nám pak vrací ať už ve formě propagace, jako tomu bylo u loňského zasedání Asociace francouzských novinářů z oblasti turismu nebo letošní konference evropských blogerů a influencerů Traverse, nebo přímo v obchodní sféře v zájmu cestovních kanceláří a dalších podnikatelů,“ přiblížila primátorka města Brna Markéta Vaňková.
„Brno a Jižní Morava mají jasnou strategii a vizi. Chtějí využít turismu jako jednoho ze základních pilířů lokální ekonomiky a kvality života místních obyvatel. V loňském roce jsme představili region stovce francouzských novinářů a letos v září jsme společně přivítali tři sta influencerů z celého světa na konferenci Traverse 22. Czech Republic Travel Trade Day má za cíl přetavit tento obrovský mediální zásah ve skutečné turisty, kteří přijedou do Brna a na jižní Moravu a utratí zde své peníze. Brno a jižní Morava mají potenciál stát se klíčovou destinací pro Česko podobně jako je Praha,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva