CzechTourism: S portálem Kudy z nudy si lidé mohou naplánovat výlet přes sociální síť

07.02.2023 21:02 | Tisková zpráva

Informace z unikátního cestovatelského webu Kudy z nudy jsou nyní dostupnější. Nově se s nimi mohou lidé seznámit také na profesní sociální síti LinkedIn. Další komunikační kanál spustila koncem ledna Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism. S cílem umožnit veřejnosti najít tipy na výlety i novinky o turismu ještě rychleji a vybrat si přitom platformu, která návštěvníkovi nejvíc vyhovuje.

CzechTourism: S portálem Kudy z nudy si lidé mohou naplánovat výlet přes sociální síť
Foto: wien.czechcentres.cz
Popisek: CzechTourism

Portál Kudy z nudy (KzN) s několikrát denně aktualizovanými informacemi o cestování po Česku kromě lidí, kteří hledají tipy, kam se vydat a co navštívit, pomáhá také podnikatelům. Na www.kudyznudy.cz mohou bezplatně zveřejňovat, co chystají pro turisty, od nabídek ubytování přes jídlo, výlety, soutěže a různé akce. Kudy z nudy se dá už nějakou dobu zjistit i na Facebooku, profil na této síti sleduje víc než půl milionu uživatelů. Poradí také TwitterYouTubeInstagram či TikTok. Rodinu komunikačních kanálů KzN od letošního ledna rozšířil LinkedIn. Na tomto profilu nově najdete přehled aktuálních článků spojených s tipy na výlety, dovolené a akce po celém Česku. Zaměřují se na různá aktuální témata, a to i podle regionů. Lidé se tak v současné době dozví třeba tipy na to, co dělat o jarních prázdninách v jednotlivých krajích, mohou se nechat inspirovat romantickými nápady na Valentýna či si prohlédnout a hlavně se díky tomu vydat do neobjevených zákoutí Prahy.

„Portál Kudy z nudy je fenoménem nejen mezi českými weby o cestovním ruchu. Potvrzuje to nedávný výzkum, který ukázal, že ho zná už 90 % lidí, kteří plánují výlety po Česku. Minulý rok web Kudy z nudy navštívilo 23 milionů unikátních uživatelů, což je nový rekord,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Neusínáme ale na vavřínech, komunikační nástroje rozvíjíme a reagujeme s nimi na aktuální potřeby a technické možnosti. Takže i když je LinkedIn stále ještě hlavně kariérní platforma, vnímáme, že i ti pracovně nejvytíženější jsou „jenom“ lidé. Umožníme jim tak odpočinout si od záplavy byznysových příspěvků a zastavit se u nabídky na cestování, ať už podle tématu, kraje, typu aktivity apod. Chceme Česko ještě víc rozcestovat. Inspirovat veřejnost nejen k výletům, ale k návštěvě kulturních či sportovních událostí, míst s dobrým jídlem, pitím, pohodovým ubytováním, zábavou aj. To vše nabízí nový profil Kudy z nudy na LinkedInu.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Barbora Urbanová byl položen dotaz

Smlouva s Vatikánem

Podle toho, co vím, tak jde o dost kontroverzní smlouvu, můžete mi tak vysvětlit, proč bychom ji měli uzavírat? Jaký prospěch z ní ČR plyne? Nebo je to zas nějaké nařízení EU?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Policie ČR na mezinárodní konferenci Digital Forensics Research Workshop

19:28 Policie ČR na mezinárodní konferenci Digital Forensics Research Workshop

Ve dnech 1. až 4. dubna 2025 se bude na Fakultě informačních technologií VUT v Brně konat prestižní …