Portál Kudy z nudy (KzN) s několikrát denně aktualizovanými informacemi o cestování po Česku kromě lidí, kteří hledají tipy, kam se vydat a co navštívit, pomáhá také podnikatelům. Na www.kudyznudy.cz mohou bezplatně zveřejňovat, co chystají pro turisty, od nabídek ubytování přes jídlo, výlety, soutěže a různé akce. Kudy z nudy se dá už nějakou dobu zjistit i na Facebooku, profil na této síti sleduje víc než půl milionu uživatelů. Poradí také Twitter, YouTube, Instagram či TikTok. Rodinu komunikačních kanálů KzN od letošního ledna rozšířil LinkedIn. Na tomto profilu nově najdete přehled aktuálních článků spojených s tipy na výlety, dovolené a akce po celém Česku. Zaměřují se na různá aktuální témata, a to i podle regionů. Lidé se tak v současné době dozví třeba tipy na to, co dělat o jarních prázdninách v jednotlivých krajích, mohou se nechat inspirovat romantickými nápady na Valentýna či si prohlédnout a hlavně se díky tomu vydat do neobjevených zákoutí Prahy.
„Portál Kudy z nudy je fenoménem nejen mezi českými weby o cestovním ruchu. Potvrzuje to nedávný výzkum, který ukázal, že ho zná už 90 % lidí, kteří plánují výlety po Česku. Minulý rok web Kudy z nudy navštívilo 23 milionů unikátních uživatelů, což je nový rekord,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Neusínáme ale na vavřínech, komunikační nástroje rozvíjíme a reagujeme s nimi na aktuální potřeby a technické možnosti. Takže i když je LinkedIn stále ještě hlavně kariérní platforma, vnímáme, že i ti pracovně nejvytíženější jsou „jenom“ lidé. Umožníme jim tak odpočinout si od záplavy byznysových příspěvků a zastavit se u nabídky na cestování, ať už podle tématu, kraje, typu aktivity apod. Chceme Česko ještě víc rozcestovat. Inspirovat veřejnost nejen k výletům, ale k návštěvě kulturních či sportovních událostí, míst s dobrým jídlem, pitím, pohodovým ubytováním, zábavou aj. To vše nabízí nový profil Kudy z nudy na LinkedInu.“
Kromě KzN CzechTourism provozuje také korporátní web na adrese www.czechtourism.cz, mezinárodní informační servis zaměřený na jednotlivé země VisitCzechia a analytická Tourdata. Většina webů má rovněž vlastní profily na sociálních sítích. Korporátní CzechTourism je na Facebooku a LinkedInu, anglický Visit Czechia zase na Facebooku, Instagramu, Twitteru a YouTube. Druhý jmenovaný se zaměřuje především na zahraniční turisty a B2B partnery s cílem zvýšit povědomí a vytvářet dobré jméno Česka. Na webech se tak teď dají mimo jiné najít informace o samosprávách, které jsou ve finále soutěže Evropské hlavní město kultury 2028: Broumově a Českých Budějovicích.
„Weby CzechTourismu jsou velmi úspěšné, dá se říct, že čím dál tím víc. Například u VisitCzechia se loni o 700 % zvýšila průměrná doba strávená na stránce, aktivní vyhledávací kampaň přivedla 220 tisíc nových návštěvníků z celkového půl milionu uživatelů, které jsme evidovali k 31. prosinci 2022,“ říká ředitel marketingu a zahraničních zastoupení České centrály cestovního ruchu – CzechTourism František Reismüller a dodává: „Mám velkou radost i z toho, že jsme na konci loňského roku zaznamenali rekordní statistiky také u Kudy z nudy. Na tomto jedinečném turistickém portálu aktuálně najdete na 80 tisíc nabídek, jak trávit volný čas, od mnoha různých provozovatelů a téměř 200 tisíc redakčních článků. Týdenní newsletter odebírá 70 tisíc lidí a na KzN máme také 50 tematických cílových stránek.“
Zcela specifickým čtvrtým hlavním webem, který v současné době provozuje CzechTourism, jsou Tourdata. Jde o informační systém s analýzami a průzkumy, které souvisejí s cestovním ruchem. Nástroj významně pomáhá subjektům působícím v turismu včetně studentů i široké veřejnosti se sledováním čísel a trendů v cestovním ruchu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva