CzechTourism: Třetina Čechů už plánuje podzimní dovolenou

12.08.2020 15:31 | Zprávy

Od začátku srpna mohou diváci České televize a TV Seznam vidět reklamní spoty kampaně agentury CzechTourism #světovéČesko, ve kterých se objevují čeští sportovci – Jaromír Jágr, Ondřej Synek, Jaroslav Kulhavý či Gabriela Koukalová. Kampaň propagující neobjevené regiony v Česku odstartovala ihned po uvolnění restrikcí v polovině června a nyní přechází do druhé fáze s cílem prodloužit turistickou sezónu. Celkový rozpočet na nákup mediálního prostoru je 20 mil. Kč.

CzechTourism: Třetina Čechů už plánuje podzimní dovolenou
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Po první fázi kampaně, kde bylo cílem představit neobjevené destinace a odlehčit tak známým místům v průběhu letních prázdnin, přichází druhá část s cílem prodloužit turistickou sezónu do měsíců září a říjen,“ uvedl Jan Herget ředitel agentury CzechTourism a dodal: „Podle červencového průzkumu plánuje podzimní dovolenou nebo vícedenní výlet po Česku zatím asi třetina Čechů. Společně s regiony chceme představit široké spektrum možností, které pro podzimní dovolenou nebo prodloužený víkend Česko skýtá, a vzbudit tak zájem o podzimní cestování u dalších lidí.“       

Hlavní část kampaně se odehrává na portálu www.kudyznudy.cz, kde je publikován seriál “Vidět a zažít #světovéČesko”. K 1. srpnu bylo na téma neobjevených světových destinací v Česku zveřejněno již 145 článků, celkem plánuje redakce zveřejnit 365 článků.

Dramaturgickou spolupráci na cestovatelských pořadech Karavanem po Česku, Pták Loskuták, Toulavá kamera a dalších televizních a radiových pořadech doplňuje od srpna spotová kampaň v České televizi a na TV Seznam s osobnostmi českého sportu Jaromírem Jágrem, Ondřejem Synkem, Jaroslavem Kulhavým a Gabrielou Koukalovou. V září se přidá ještě outdoorová reklama a články v tisku a on-line.

Do konceptu #světovéČesko patří i spolupráce s influencery Lukášem Hejlíkem a Nikol Štíbrovou a podpora speciálních projektů. Příkladem jde o výstavu fotografií s motivy neobjevených destinací na Pražském hradě. Dále pak spolupráce portálu Kudyznudy.cz na letní kampani společnosti T-Mobile „Spolu po magentové“, kooperace s Českými drahami nebo projekt „Dobré věci stojí za to objevit“ společnosti Starobrno.

Podle červencového průzkumu agentury plánuje podzimní dovolenou nebo vícedenní výlet v ČR 35 % dotázaných. Nejčastěji (40,2 %) ji chtějí trávit odpočinkem – procházky v přírodě, wellness, lázně. Následuje poznávání památek, hradů, zámků nebo zábavních parků (28,2 %), aktivní dovolená – pěší turistika, cykloturistika, horská turistika (23,1 %) a zážitková dovolená – návštěva měst, kulturních akcí, koncertů, gastronomie (8,5 %). Na podzimní výlety zvažují Češi nejčastěji lokality v Jihočeském, Jihomoravském a Středočeském kraji (tyto kraje zmiňuje 17 % lidí). Více na www.tourdata.cz

Link na spoty:

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jana Zwyrtek Hamplová byl položen dotaz

očkování

Dobrý den, chápu vás správně, že si myslíte, že za nárůstem předčasných a náhlých úmrtí je očkování? Proti čemu přesně? Proti covidu nebo i něčemu dalšímu?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

HZS ČR: Nejnebezpečnější problémy v únikových cestách jsou nenápadné

19:39 HZS ČR: Nejnebezpečnější problémy v únikových cestách jsou nenápadné

Únikové cesty jsou v případě, že v budově vypukne požár, mnohdy jedinou nadějí na záchranu. Zároveň …