CzechTourism: Třetina Čechů už plánuje podzimní dovolenou

12.08.2020 15:31 | Zprávy

Od začátku srpna mohou diváci České televize a TV Seznam vidět reklamní spoty kampaně agentury CzechTourism #světovéČesko, ve kterých se objevují čeští sportovci – Jaromír Jágr, Ondřej Synek, Jaroslav Kulhavý či Gabriela Koukalová. Kampaň propagující neobjevené regiony v Česku odstartovala ihned po uvolnění restrikcí v polovině června a nyní přechází do druhé fáze s cílem prodloužit turistickou sezónu. Celkový rozpočet na nákup mediálního prostoru je 20 mil. Kč.

CzechTourism: Třetina Čechů už plánuje podzimní dovolenou
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Po první fázi kampaně, kde bylo cílem představit neobjevené destinace a odlehčit tak známým místům v průběhu letních prázdnin, přichází druhá část s cílem prodloužit turistickou sezónu do měsíců září a říjen,“ uvedl Jan Herget ředitel agentury CzechTourism a dodal: „Podle červencového průzkumu plánuje podzimní dovolenou nebo vícedenní výlet po Česku zatím asi třetina Čechů. Společně s regiony chceme představit široké spektrum možností, které pro podzimní dovolenou nebo prodloužený víkend Česko skýtá, a vzbudit tak zájem o podzimní cestování u dalších lidí.“       

Hlavní část kampaně se odehrává na portálu www.kudyznudy.cz, kde je publikován seriál “Vidět a zažít #světovéČesko”. K 1. srpnu bylo na téma neobjevených světových destinací v Česku zveřejněno již 145 článků, celkem plánuje redakce zveřejnit 365 článků.

Dramaturgickou spolupráci na cestovatelských pořadech Karavanem po Česku, Pták Loskuták, Toulavá kamera a dalších televizních a radiových pořadech doplňuje od srpna spotová kampaň v České televizi a na TV Seznam s osobnostmi českého sportu Jaromírem Jágrem, Ondřejem Synkem, Jaroslavem Kulhavým a Gabrielou Koukalovou. V září se přidá ještě outdoorová reklama a články v tisku a on-line.

Do konceptu #světovéČesko patří i spolupráce s influencery Lukášem Hejlíkem a Nikol Štíbrovou a podpora speciálních projektů. Příkladem jde o výstavu fotografií s motivy neobjevených destinací na Pražském hradě. Dále pak spolupráce portálu Kudyznudy.cz na letní kampani společnosti T-Mobile „Spolu po magentové“, kooperace s Českými drahami nebo projekt „Dobré věci stojí za to objevit“ společnosti Starobrno.

Podle červencového průzkumu agentury plánuje podzimní dovolenou nebo vícedenní výlet v ČR 35 % dotázaných. Nejčastěji (40,2 %) ji chtějí trávit odpočinkem – procházky v přírodě, wellness, lázně. Následuje poznávání památek, hradů, zámků nebo zábavních parků (28,2 %), aktivní dovolená – pěší turistika, cykloturistika, horská turistika (23,1 %) a zážitková dovolená – návštěva měst, kulturních akcí, koncertů, gastronomie (8,5 %). Na podzimní výlety zvažují Češi nejčastěji lokality v Jihočeském, Jihomoravském a Středočeském kraji (tyto kraje zmiňuje 17 % lidí). Více na www.tourdata.cz

Link na spoty:

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

17. listopad

Dobrý večer, pane Zdechovský, chci se zeptat, jak se díváte na prohlášení našeho vrcholného politika, cituji: Ne každý názor musíme respektovat a ne každý názor je stejně "hodnotný"? 35 let po revoluci je schopen toto říci do rozhovoru nás premiér? Opravdu? Svůj názor raději vyjadřovat nebudu, ale ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Největší česká síť veřejných dobíjecích stojanů pro elektroauta má sto ultrarychlých stojanů

19:11 ČEZ: Největší česká síť veřejných dobíjecích stojanů pro elektroauta má sto ultrarychlých stojanů

ČEZ za letošní rok postavil 55 ultrarychlých stojanů, a jejich počet tak zdvojnásobil. Stou ultraryc…