„Po první fázi kampaně, kde bylo cílem představit neobjevené destinace a odlehčit tak známým místům v průběhu letních prázdnin, přichází druhá část s cílem prodloužit turistickou sezónu do měsíců září a říjen,“ uvedl Jan Herget ředitel agentury CzechTourism a dodal: „Podle červencového průzkumu plánuje podzimní dovolenou nebo vícedenní výlet po Česku zatím asi třetina Čechů. Společně s regiony chceme představit široké spektrum možností, které pro podzimní dovolenou nebo prodloužený víkend Česko skýtá, a vzbudit tak zájem o podzimní cestování u dalších lidí.“
Hlavní část kampaně se odehrává na portálu www.kudyznudy.cz, kde je publikován seriál “Vidět a zažít #světovéČesko”. K 1. srpnu bylo na téma neobjevených světových destinací v Česku zveřejněno již 145 článků, celkem plánuje redakce zveřejnit 365 článků.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva