„Po první fázi kampaně, kde bylo cílem představit neobjevené destinace a odlehčit tak známým místům v průběhu letních prázdnin, přichází druhá část s cílem prodloužit turistickou sezónu do měsíců září a říjen,“ uvedl Jan Herget ředitel agentury CzechTourism a dodal: „Podle červencového průzkumu plánuje podzimní dovolenou nebo vícedenní výlet po Česku zatím asi třetina Čechů. Společně s regiony chceme představit široké spektrum možností, které pro podzimní dovolenou nebo prodloužený víkend Česko skýtá, a vzbudit tak zájem o podzimní cestování u dalších lidí.“
Hlavní část kampaně se odehrává na portálu www.kudyznudy.cz, kde je publikován seriál “Vidět a zažít #světovéČesko”. K 1. srpnu bylo na téma neobjevených světových destinací v Česku zveřejněno již 145 článků, celkem plánuje redakce zveřejnit 365 článků.
Dramaturgickou spolupráci na cestovatelských pořadech Karavanem po Česku, Pták Loskuták, Toulavá kamera a dalších televizních a radiových pořadech doplňuje od srpna spotová kampaň v České televizi a na TV Seznam s osobnostmi českého sportu Jaromírem Jágrem, Ondřejem Synkem, Jaroslavem Kulhavým a Gabrielou Koukalovou. V září se přidá ještě outdoorová reklama a články v tisku a on-line.
Do konceptu #světovéČesko patří i spolupráce s influencery Lukášem Hejlíkem a Nikol Štíbrovou a podpora speciálních projektů. Příkladem jde o výstavu fotografií s motivy neobjevených destinací na Pražském hradě. Dále pak spolupráce portálu Kudyznudy.cz na letní kampani společnosti T-Mobile „Spolu po magentové“, kooperace s Českými drahami nebo projekt „Dobré věci stojí za to objevit“ společnosti Starobrno.
Podle červencového průzkumu agentury plánuje podzimní dovolenou nebo vícedenní výlet v ČR 35 % dotázaných. Nejčastěji (40,2 %) ji chtějí trávit odpočinkem – procházky v přírodě, wellness, lázně. Následuje poznávání památek, hradů, zámků nebo zábavních parků (28,2 %), aktivní dovolená – pěší turistika, cykloturistika, horská turistika (23,1 %) a zážitková dovolená – návštěva měst, kulturních akcí, koncertů, gastronomie (8,5 %). Na podzimní výlety zvažují Češi nejčastěji lokality v Jihočeském, Jihomoravském a Středočeském kraji (tyto kraje zmiňuje 17 % lidí). Více na www.tourdata.cz
Link na spoty:
- https://youtu.be/aVG5Lm3ibL0
- https://youtu.be/E6LnaGFGU0A
- https://www.youtube.com/watch?v=ckX9WpxKWjA
- https://youtu.be/5lYpC9skhXs
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva