„Regionální rozptyl turistů mimo vytížená centra měst je pro agenturu jedním z klíčových dlouhodobých cílů, bez ohledu na současnou coronavirovou krizi. Provozování turistických informačních center není ústřední činností CzechTourism. Proto jsme se rozhodli informační centrum na Staroměstském náměstí, nabídnout k provozování třetím subjektům. A to s podmínkou, že na daném exponovaném místě budou moci turisté přímo zakoupit a využít cestovní služby - ať už předpřipravené zájezdy nebo přímo na míru ušité danému zákazníkovi v daným den,“ dodává k záměru ředitel B2B spolupráce agentury CzechTourism František Reismüller.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva