„Regionální rozptyl turistů mimo vytížená centra měst je pro agenturu jedním z klíčových dlouhodobých cílů, bez ohledu na současnou coronavirovou krizi. Provozování turistických informačních center není ústřední činností CzechTourism. Proto jsme se rozhodli informační centrum na Staroměstském náměstí, nabídnout k provozování třetím subjektům. A to s podmínkou, že na daném exponovaném místě budou moci turisté přímo zakoupit a využít cestovní služby - ať už předpřipravené zájezdy nebo přímo na míru ušité danému zákazníkovi v daným den,“ dodává k záměru ředitel B2B spolupráce agentury CzechTourism František Reismüller.
Prostor počítá i s prodejem lokálních regionálních produktů ze všech krajů České republiky, které budou odkazovat na české, moravské a slezské tradice. „Zahraniční turisté hledají v České republice autenticitu a její skutečně místní produkty – sklo ze severu Čech, krajky, farmářské sýry či marmelády, speciality z krajů, ne Matrjošky, pashminy nebo trička s nápisem I love Prague. Kromě výletů chceme nabídnout i to, co je pro kraj či lokalitu skutečně typické,“ doplňuje Reismüller.
Vyhlášené koncesní řízení nahrazuje původní veřejnou výzvu, je zveřejněno v systému veřejných zadavatelů ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva