Na základě strategických workshopů, které agentura pro své partnery pořádala na jaře tohoto roku, bylo uzavřeno Memorandum o spolupráci s Fórem cestovního ruchu. Fórum, které prezentuje zájmy podnikatelů v cestovním ruchu, se tak dostane do užší spolupráce s agenturou, pro kterou je zaměření na potřeby podnikatelů jednou z priorit nové koncepce jejího působení. Vzájemná spolupráce se v budoucnu dotkne mimo jiné i legislativních procesů, spolupráce s destinačními společnostmi či vzdělávání.
„Uzavření vzájemné spolupráce, byť zatím na úrovni obecnějšího memoranda, vítáme jako krok správným směrem. Pomoc konkrétním podnikatelským subjektům cestovního ruchu by měla být jednou z priorit národní turistické centrály, aby hlasy konkrétních provozovatelů restaurací, hotelů či turistických atraktivit byly slyšet i na úrovni, která se dotýká až legislativního procesu,“ dodává k podpisu ředitel agentury CzechTourism Jan Herget.
Fórum cestovního ruchu je nezávislou komunikační platformou pro koordinaci a prezentaci zájmů podnikatelů v cestovním ruchu, a to jak směrem do odvětví, tak vně. Cílem Fóra cestovního ruchu je zkvalitnění spolupráce uvnitř odvětví cestovního ruchu a efektivnější prosazování nutných změn. Fórum cestovního ruchu je ustaveno v souladu s Koncepcí státní politiky cestovního ruchu v České republice na období 2014 až 2020, kterou naplňuje. Fórum cestovního ruchu bylo založeno nejvýznamnějšími subjekty v cestovním ruchu. Zakladateli jsou Asociace cestovních kanceláří České republiky, Svaz léčebných lázní ČR, Asociace průvodců České republiky, Asociace lanové dopravy, Asociace turistických informačních center ČR, Asociace kempů České republiky, Český spolek horských průvodců a Česká asociace wellness. Členskou základu spolku rozšířila Asociace turistických regionů ČR, KLACR – Klastr cestovního ruchu, Asociace bazénů a saun ČR, Svaz venkovské turistiky a agroturistiky a Asociace kuchařů a cukrářů ČR.
Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism je státní příspěvkovou organizací, která zajišťuje propagaci České republiky a podílí se na vytváření její image jako destinace cestovního ruchu jak v zahraničí, tak v České republice a dále svou činností přispívá k rozvoji odvětví cestovního ruchu. Při plnění tohoto účelu realizuje činnosti k zajištění koordinace propagace cestovního ruchu s aktivitami dalších státních institucí a také podnikatelských subjektů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva