„Spolupráci s klíčovými eventy považujeme i nadále za vysoce efektivní pro propagaci České republiky a podporu domácího i příjezdového cestovního ruchu,“ uvedl Jan Herget ředitel agentury CzechTourism.
Předmětem spolupráce s vybranými akcemi je propagace České republiky v?rámci nabídnutého mediálního prostoru a dalšího marketingového plnění (např. spolupráce s ambasadory či influencery na sociálních sítích). Hodnocení přihlášených eventů probíhá na základě nastavených kritérií (např. maximální hodnota mediálního zásahu a marketingový obsah propagující region a Českou republiku), která jsou zveřejněna a popsána v přihlašovacím formuláři.
V roce 2020 bylo ke spolupráci vybráno 67 eventů (28 sportovních a 39 kulturních). S ohledem na vládní opatření související s omezením šíření onemocnění Covid-19 se uskutečnily pouze tři čtvrtiny z nich (mnohé z nich z části nebo zcela v on-line prostředí), zbývající třetina byla ze stejného důvodu přesunuta na rok 2021. Hodnota nakoupeného mediálního prostoru a marketingové plnění propagující Českou republiku dosáhla za rok 2020 téměř 20 miliónů korun.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva