„Služby agentury CzechTrade jsou určeny především malým a středním podnikům, což potvrzuje i struktura našich klientů. Je proto důležité, aby byly jednoduše a rychle dostupné i v regionech, což je hlavní pilíř strategie CzechTrade pro letošní rok. Exportní fóra nabídnou podnikatelům setkání a konzultace nejen s experty přímo z teritorií, ale také se zástupci dalších proexportních institucí a organizací. Exportéři jistě ocení možnost promluvit si přímo s řediteli zahraničních kanceláří,“ říká generální ředitel agentury CzechTrade Radomil Doležal.
Agentura CzechTrade ve spolupráci s agenturou CzechInvest a s regionálními hospodářskými komorami na začátku roku zahájí činnost sítě exportních konzultantů v regionech. Ti budou působit v Hradeckem, Pardubickem, Ústeckém, Jihomoravském a v Moravskoslezském kraji. Agentura letos také zorganizuje sérii 13 teritoriálně zaměřených akcí, jejichž cílem bude představit zajímavé evropské a především mimoevropské trhy Kromě zástupců zahraničních kanceláří agentury CzechTrade na fórech vystoupí také zástupci dalších proexportních institucí a organizací.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva