Oslavy 20leté existence agentury CzechTrade odstartovaly společenským večerem s názvem EXPORT LIVE, který se uskutečnil 8. listopadu v prostorách galerie Mánes. Akce se zúčastnilo celkem sto firem a hostů, kteří přišli agentuře pogratulovat k významnému výročí. Za uplynulých 20 let se CzechTrade stal vlajkovou lodí podpory exportu, což je důkazem dobře odvedené práce. Agentura rozšířila za tu dobu svoji působnost na všechny kontinenty, což se promítlo také do návrhu vítězného studentského loga.
Z deseti účastníků soutěže agentura vybrala návrh studenta grafického designu Františka Tofela. Jím prezentované logo 20 let CzechTrade je jednoduché a svěží, jasně sděluje počet let na trhu a upoutá i zvolenými barvami. „Na začátku jsem si definoval klíčová slova, která mám spojená se jménem CzechTrade, což jsou finance, cesty, obchod a peníze. Zároveň jsem do návrhu promítnul globální fungování agentury, která působí na všech kontinentech. To se odráží v pěti použitých barvách,“ doplňuje Tofel.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva