Celý dopravník vedoucí od úpravny na paskovskou haldu má délku cca 800 metrů (přes katastrální území Paskov a Řepiště) a přemosťuje řeku Ostravici, železniční trať a cyklostezku. Od roku 2017, kdy skončila těžba uhlí na Frýdecko-Místecku, se nepoužívá. Pracovníci závodu DARKOV státního podniku DIAMO, který se stará o útlum dolů převzatých letos od společnosti OKD, zjistili, že most je v havarijním stavu. Vedení se proto rozhodlo upřednostnit a urychlit odstranění mostu a zejména nejvíce nebezpečné části mostu v délce 43 metrů nad tratí a cyklostezkou. Demolice byla v dlouhodobém plánu až v příštím roce, ale z důvodu bezpečnosti dostala přednost. Správa železnic umožnila sdílet výluku, která byla plánovaná pro jiný subjekt. Toho jsme operativně využili a tím zároveň ušetřili část vynaložených prostředků daňových poplatníků.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva