Jedná se o další společný projekt pod křídly Sdružení dopravních podniků České republiky (SDP ČR). Do společné kampaně se zapojily dopravní podniky v Brně, Hradci Králové, Karlových Varech, Mariánských Lázních, Opavě, Pardubicích, Plzni a Praze. Cílem kampaně je zvýšit zájem o povolání řidiče ve veřejné dopravě i popularizace tohoto zaměstnání.
Ode dneška se lidé na sociálních sítích v uvedených městech mohou setkat s řidičem hrdinou, kterého představuje Tomáš Matonoha. „Věříme, že nadsázka, s níž je klip zpracován, zaujme a fakta o řidičské profesi uvedená v závěru přilákají nové uchazeče,“ říká Martin Gillar, generální ředitel a předseda představenstva Dopravního podniku hl. m. Prahy (DPP).
Nedostatek řidičů se v některých městech daří pomalu řešit, přesto jich v MHD stále chybí stovky. „Řešením by mohl být i nábor cizinců, ale ten může situaci řešit jen dílčím způsobem, neboť ve veřejné dopravě je důležitá i schopnost komunikace v českém jazyce a znalost reálií, umožňující aktivní komunikaci s cestujícími a poskytnutí informací či rady,“ dodává Michal Kraus, předseda představenstva Plzeňských městských dopravních podniků, a. s. a předseda SDP ČR.
Miloš Havránek, generální ředitel Dopravního podniku města Brna, a. s., a místopředseda SDP ČR k situaci dodává: „Současná situace na trhu práce vede ke zlepšování podmínek řidičů a dopravní podniky nabízejí velmi zajímavé podmínky a benefity, na které společný spot také upozorňuje.“
Video ke zhlédnutí ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva