Jedná se nejen o výstavbu cca 600 metrů dlouhé dvojkolejné tramvajové tratě a úpravu navazujících ploch v nezbytném rozsahu, ale také o opravu stropní desky vestibulu stanice metra Muzeum, vybudování retenčně–akumulační nádrže na dešťovou vodu či výsadbu nového stromořadí. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 1,252 miliardy korun. DPP předpokládá zahájení výstavby v první polovině příštího roku, měla by trvat maximálně 48 měsíců, tj. 4 roky.
Předmětem této veřejné zakázky na zhotovitele je zejména výstavba nové tramvajové tratě a související úprava uličního prostranství v horní polovině Václavského náměstí od křížení Jindřišské a Vodičkovy ulice až do prostoru Národního muzea, v rozsahu mezi současnými uličními obrubami, tedy prostor dnešních vozovek a dnešního středového pásu náměstí. Okraje náměstí, tj. dnešní chodníky, již nejsou předmětem této investiční akce a řeší je samostatně Technická správa komunikací hl. m. Prahy (TSK). Kromě samotného vybudování tramvajové tratě a úpravy okolních vozovek či ploch pro chodce bude nutné v místě přeložit inženýrské sítě, opravit stropní desku vestibulu stanice metra Muzeum, zřídit retenční nádrž pro zadržování dešťové vody, která bude sloužit pro zalévání okolní zeleně a v neposlední řadě vysázení nových stromořadí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva