„ČT art má ze všech programů České televize nejvyšší podíl vysokoškolsky vzdělaných diváků. Kvalitativní parametry, jakými jsou zaujetí či originalita pořadů a rovněž spokojenost s programovou nabídkou, jsou tak pro nás zásadním měřítkem úspěchu. Vysoké hodnoty, kterých Art dosáhl, dokazují, že u náročného kulturního diváka program v loňském roce obstál,“ konstatuje výkonný ředitel ČT art Tomáš Motl.
Hodnotou spokojenosti 8,5 ČT art výrazně převyšuje průměr celého českého televizního trhu, který dosahuje výše 8,1. Nad tuto hranici se v loňském roce dostaly všechny kanály České televize, nejvýrazněji však právě kulturní program. Vysokých čísel dosahovaly pořady ČT art také z hlediska originality (72 %) a zaujetí (76 %), v tomto parametru dosahuje Art o dvanáct procentních bodů více, než je průměr televizního trhu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva