„Trubkový ocelový rám jsme v minulých šesti letech vyladili do nejmenších detailů a věděli jsme, že už se nemáme kam v jeho využití posunout a vůz odlehčit. Proto padlo týmové rozhodnutí přejít na karbonový monokok,“ vysvětlil novinky vedoucí týmu TU Brno Racing a student FSI VUT v Brně Roman Baxant. Jeho tým věří, že se díky změnám posunou dál a že se Dragon 7 začne objevovat i na stupních vítězů.
Monopost byl zatím testován pouze ve virtuální realitě, ostré zkoušky jej teprve čekají. Jednou z priorit je spolehlivost a odolnost vozu. „Univerzitní soutěž Formula Student klade důraz na bezpečnost a testování vozů, proto máme aktuálně v dílně několik krabic s desítkami vzorků, které jsme testovali. Vše jsme sice propočítávali dopředu, ale stejně je potřeba výpočty ještě experimentálně ověřit, jak je to běžné i u vývoje cestovních aut,“ popsal Roman Baxant.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva