„Všem pacientům i zaměstnancům děkujeme za aktivní účast v těchto průzkumech. Jsou pro nás velmi důležitou zpětnou vazbou a ukazují nám oblasti a témata, ve kterých budeme i nadále pracovat na zlepšování,“ uvedl ředitel Fakultní nemocnice Hradec Králové MUDr. Aleš Herman, Ph.D.
Z odpovědí pacientů v projektu Hodnocení spokojenosti hospitalizovaných pacientů vyplývá, že pacienti pozitivně hodnotili například přístup personálu, negativní hodnocení se objevovala v oblasti stravování či podmínek na pokojích, například chybějícího internetového připojení na některých odděleních.
Vyhodnocení celostátního měření bezpečnosti a spokojenosti ambulantních pacientů, které zajišťovala společnost HealthCare Institute o.p.s. (HCI), ukázalo spokojenost pacientů v přístupu ze strany ošetřujících lékařů i zdravotních sester hradecké nemocnice. Naopak prostor pro zlepšování vidí pacienti v délce objednacích termínů do ambulancí a také ve srozumitelnosti informací předávaných personálem nemocnice pacientům.
Fakultní nemocnice Hradec Králové se loni zapojila také do Vyhodnocení celostátního měření bezpečnosti a spokojenosti zaměstnanců českých nemocnic, který taktéž vypracovala společnost HCI. V tomto hodnocení se FN HK umístila na prvním místě mezi zdravotnickými zařízeními v Královéhradeckém kraji. Zaměstnanci považují nemocnici za perspektivního zaměstnavatele, meziročně stoupla spokojenost s úrovní vybavení pracovišť a zaměstnanci také vyjádřili spokojenost s možností profesních a odborných školení. Naopak nejnižší spokojenost je s administrativní zátěží a také psychickou a fyzickou náročností povolání.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva