Podle Přibyla je budoucnost v aplikacích umožňující okamžitou platbu v řádu vteřin. „Mladá generace kolem roku 2000 je náročná a rychlá. Banky jsou si toho vědomy,“ říká v rozhovoru.
„Klienti zaplatí rádi drobný poplatek například za službu, která jim umožní investovat rovnou z ulice, z mobilního telefonu. Na mobilu koupíte akcie a je to hotové. Dnes, když to děláte přes banku, trvá proces tři dny, týden. A mezitím se mění cena komodity, to je problém,“ vysvětluje.
Přibyl se domnívá, že s rozvojem finančně technologických společností, tzv. fintech, se bankám otevírá prostor pro zisky ve firmách. Banka si podle něj systém nebude muset vyvíjet, nebude muset kupovat hardware, ale poptá systém třeba u Microsoftu. „Firma ušetří, zruší fakturační oddělení. A banka má pak šanci získat tisíce takových klientů. Všichni vydělají,“ tvrdí šéf českého zastoupení Capgemini.
Celý rozhovor se Zdeňkem Přibylem si můžete přečíst zde.
![](/Content/Img/content-lock.png)
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva