Podle Přibyla je budoucnost v aplikacích umožňující okamžitou platbu v řádu vteřin. „Mladá generace kolem roku 2000 je náročná a rychlá. Banky jsou si toho vědomy,“ říká v rozhovoru.
„Klienti zaplatí rádi drobný poplatek například za službu, která jim umožní investovat rovnou z ulice, z mobilního telefonu. Na mobilu koupíte akcie a je to hotové. Dnes, když to děláte přes banku, trvá proces tři dny, týden. A mezitím se mění cena komodity, to je problém,“ vysvětluje.
Přibyl se domnívá, že s rozvojem finančně technologických společností, tzv. fintech, se bankám otevírá prostor pro zisky ve firmách. Banka si podle něj systém nebude muset vyvíjet, nebude muset kupovat hardware, ale poptá systém třeba u Microsoftu. „Firma ušetří, zruší fakturační oddělení. A banka má pak šanci získat tisíce takových klientů. Všichni vydělají,“ tvrdí šéf českého zastoupení Capgemini.
Celý rozhovor se Zdeňkem Přibylem si můžete přečíst zde.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva