HK ČR nicméně opakovaně požaduje hledání účinnějšího a více propracovaného systému financování dopravní infrastruktury jako celku, a tedy i nalezení stabilního řešení financování krajských komunikací. Jako nejschůdnější varianta se nabízí přehodnocení rozpočtového určení dálničních poplatků, silniční daně, mýtného i spotřební daně z minerálních olejů právě ve prospěch územních samospráv, odpovědných za komunikace druhé a třetí třídy. Právě koordinace úsilí při hledání efektivního způsobu financování silnic II. a III. třídy je jednou z priorit vloni podepsaného memoranda o vzájemné spolupráci HK ČR a Asociace krajů České republiky.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva