Jde o první testy, jejichž cílem je hledat společně vhodnou technologii, která by vedla k větší bezpečnosti motorkářů a dalších účastníků silničního provozu. První testování bylo zaměřeno na komunikaci s operačním střediskem, respektive operátorkou tísňové linky 112. Test se zaměřil na kvalitu zvuku a rychlost aktivace hovoru. Komunikace s řidičem motorky bezprostředně po nehodě je klíčová a musí být nedílnou součástí této technologie, která se osvědčila u automobilů.
Česká republika má špičkovou technologii pro přijímání dat a volání eCall, Česko bylo vybráno pro pilotní projekt eCall v rámci EU i v minulosti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva