Značka Huawei se tak zařadila mezi nejlepší značky na českém trhu v kategorii Business. Odborná komise i veřejnost vybírala z celkem dvou tisíc značek registrovaných v Česku na základě známosti, obliby, anebo kvality komunikace s klienty.
V přítomnosti 200 pozvaných hostů, včetně podnikatelů a manažerů národních a mezinárodních společností, novinářů a osobností veřejného života se 17. září 2014 v pražském Anežském klášteře uskutečnilo slavnostní předávání cen některým nejlepším značkám ČR. Součástí večera bylo také představení Superbrands ročenky 2014. Ročenka popisuje některé nejvýznamnější značky ČR, které se vyznačují svými inovacemi, výzkumem a vývojem, kvalitou služeb, společensky odpovědným podnikáním, díky kterým se staly nedílnou součástí života spotřebitelů.
„Ocenění Czech Business Superbrands si samozřejmě velmi vážíme a je pro nás důkazem toho, že naše úsilí, které kontinuálně věnujeme jak inovacím našich produktů, tak rozvoji a zlepšování image značky Huawei na českém trhu, přináší své plody. Pro naše zákazníky a partnery v ČR je pak i jakýmsi nezávislým potvrzením kvality a spokojenosti jak veřejnosti, tak odborné komise složené z odborníků na marketing a komunikaci, s našimi produkty a službami a kvalitou komunikace s našimi klienty,” říká Zbyněk Pardubský, Vice President Public Relations v Huawei Technologies (Czech).
Superbrands je nejuznávanější nezávislou autoritou na světě v oblasti hodnocení a odměňování obchodních značek. Program Superbrands funguje v současnosti v 88 zemích světa a na základě sjednocených kritérií a metod dosáhnou značky získáním titulu Superbrands speciálního postavení, které je uznáním jejich vynikajícího postavení na trhu.
Udělení ocenění Superbrands předchází důkladné výběrové řízení. Organizátoři vycházejí při nominaci relevantních značek z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní český patentový úřad (Úřad průmyslového vlastnictví). Následnou filtrací společností Bisnode, předního světového poskytovatele obchodních informací, se vytvoří seznam nominovaných kandidátů. Dalším krokem je spotřebitelský průzkum, jeden z nejdůležitějších prvků výběrového řízení. Prostřednictvím celostátního průzkumu GfK Czech na základě známosti a obliby se výběr zúží na seznam semifinalistů. Konečné slovo o udělení titulu Superbrands v daném roce má odborná komise Brand Council složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu, která hodnotí značky podle předem daných kritérií, jakými jsou známost, budování brandu, akceptace inovace či prestiž.
Titul Superbrand je udělován nejlepším značkám na trhu. Tyto úspěšné značky jsou poté pozvány do programu Superbrands, který pomáhá posílit a upevnit jejich popularitu díky kolektivním kampaním, průzkumům a publikacím.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva