Od 15. 3. 2018 mohli čtenáři nominovat vlastní absurdní výluky z pojištění pro hlasování v anketě. Od 1. 4. 2018 pak mohou čtenáři a návštěvníci serveru BankovniPoplatky.com přímo hlasovat pro konkrétní nejabsurdnější výluku z pojištění v této sekci: https://www.bankovnipoplatky.com/nejabsurdnejsi-vyluka-z-pojisteni/
Výluka ve formě karenční doby, slovíčkaření – slovní popis podobných situací, neposkytnutí vyčerpávajících informací nebo výluky omezující klasické životní situace s cílem prodat jiné pojistné produkty? Která z výluk bude vyhodnocena čtenáři a uživateli serveru jako absolutně nejabsurdnější? Na výběr budou mít čtenáři z celkem 10 výluk a situací v zobecněné podobě. Obecná podoba výluk byla zvolena z důvodu, aby anketou nebylo odkazováno na konkrétní identifikovatelné pojišťovací produkty jednotlivých pojišťoven. Výluky chrání především pojišťovnu před zneužitím produktu, nebo pojistnými podvody. Tato ochrana však musí být vyvážená a neměla by poškozovat jinak poctivé klienty pojišťoven. Absurdní výluka z pojištění tak v našem pojetí představuje nelogickou či nesmyslnou výluku z pohledu klienta pojišťovny.
„Budu rád, když se ankety o nejabsurdnější výluku z pojištění zúčastní co nejvíce čtenářů, a ukáží tak, že jim není problematika výluk a dalších neřestí, které se v pojištění objevují, lhostejná. Příklad absurdních bankovních poplatků, které byly téměř všechny ze strany bank zrušeny, ukazuje, že když lidé dají najevo svou nespokojenost a zájem o věc, musí na to i velké korporace reagovat,“ komentuje spuštění ankety autor akce a majitel serveru www.BankovniPoplatky.com Patrik Nacher.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva