Akce, která se svou úrovní již napevno zařadila mezi nejvýznamnější události svého druhu v ČR, se uskuteční ve čtvrtek 25. a v pátek 26. dubna v pavilonu Z výstaviště v Českých Budějovicích.
„Dva dny plné přednášek přinesou účastníkům konference inspiraci, přehled, kontakty, dobré i špatné případové studie a mnoho dalšího. Cílem Travelconu 2019 je připravit komerční i nekomerční subjekty na nadcházející sezonu, seznámit je s aktuálními trendy turismu a inspirovat je k dalším krokům v jejich podnikání. Konference tak chce přispět k celkovému zlepšení kvality služeb. Všichni účastníci navíc získají v časech mimo přednáškové bloky prostor k networkingu, navázání nových kontaktů a spolupráce,“ uvedl ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu Jaromír Polášek.
Připomněl, že svou úrovní, zdařilými a velmi pozitivně hodnocenými předchozími dvěma ročníky se Travelcon zařadil napevno do kalendáře význačných tuzemských odborných konferencí věnovaných turismu. „Vysoce ceněná je také spolupráce organizací působící v cestovním ruchu v kraji, což mimo jiné řadí jižní Čechy mezi TOP destinace České republiky,“ doplnil Polášek.
2 dny, 4 hlavní témata, 20 přednášek, 40 speakerů
Ve dvou dnech plných přednášek, workshopů a diskuzí otevře Travelcon 2019 otázky současných trendů turismu, na které odborníci na cestovní ruch i profesionálové z branže přinesou nové a mnohdy neočekávané odpovědi.
„Mezi čtveřici hlavních témat patří 2020 Green Region, Média a marketing, Udržitelný cestovní ruch a Kvalita ve službách,“ sdělila koordinátorka Travelconu Petra Machovcová s tím, že tématy přednášek budou: GDPR po roce, Co unese Český Krumlov?, Udržitelný turismus, Nejsou lidi, Jak být eco friendly v praxi, Systémová dynamika, Přežijí influenceři?, Presstrip v praxi, Trendy 2020, Být vidět online, Správné cílení reklamy, Šetrná turistika, Domestikace turistů, Doprava, Filmová turistika - DYCKY MOST!, INSTAmeet, Amazing places & Amazing people, Guest experience vs. personal, Kvalita ve službách a Žijí památky?
Mezi vystupujícími se objeví v odborných kruzích velice zvučná jména. Jen pro ilustraci. Chybět nebude například Xavier Font, uznávaný profesor z Univerzity v Surrey, Jan Jelínek, kreativní ředitel ve společnosti B&T, Roman Stolejda z Impression Media či Petra Dolejšová z AK eLegal. Se svým příspěvkem vystoupí samozřejmě také ředitel JCCR Jaromír Polášek.
Travelcon jako udržitelná konference
Podle Petry Machovcové vstupuje Travelcon do roku 2019 se zcela novou vizí: „Stát se první plně udržitelnou konferencí v České republice, která je klimaticky neutrální, bezodpadová a netvoří negativní environmentální či společenské dopady na své okolí“.
Cestovní ruch hraje významnou roli v rozvoji území, přitom vlivem jeho obrovského vzestupu dochází k poškozování životního prostředí, nadměrnému využívání přírodních zdrojů a vzniku konfliktních situací mezi domácím obyvatelstvem a návštěvníky. Travelcon podporuje udržitelný cestovní ruch, který pomáhá rozvoji území a šetrně využívá přírodní i kulturní hodnoty, čímž míří k dlouhodobé prosperitě dané oblasti.
„Chceme zajistit dlouhodobý růst oblasti odpovědného turismu a vytvářet přidanou hodnotu účastníkům konference Travelcon. Proto se v letošním roce vydáváme na cestu udržitelného rozvoje s cílem stát se plně udržitelnou konferencí. Vedle propagace udržitelného cestovního ruchu se budeme zabývat také snížením negativních dopadů na životní prostředí, které konference vytváří, a tvorbou benefitů pro místní komunitu. Věříme, že šíření osvědčených postupů je právě ten první krok, jak začít,“ zdůraznila Machovcová.
Na Travelcon plynule naváže Travelfest
K registrovaným účastníkům konference, kteří mají na programu program plný přednášek a diskusí, se již v pátek 26. dubna připojí na českobudějovickém výstavišti také široká veřejnost. V prostorách pavilonů T1, T2 a Z totiž odstartuje třídenní veletrh cestovního ruchu Travelfest 2019 tradičně spojený s přehlídkou dobrého jídla a pití Gastrofest.
Pořadatelem Travelfestu, který je spolufinancován z přeshraničního projektu Památky žijí, je rovněž Jihočeská centrála cestovního ruchu.
Více informací lze nalézt ZDE a ZDE
Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR) je organizace zřízená Jihočeským krajem k výkonu funkce destinačního managementu pro region jižní Čechy. Hlavním cílem je realizace projektů zaměřených na rozvoj turistické nabídky a prezentace regionu jako turisticky atraktivní destinace v tuzemsku i zahraničí. Tvoří produktové linie a zajišťuje vydávání tištěných propagačních materiálů. JCCR je provozovatelem Informačního Systému Cestovního Ruchu Jihočeského kraje na www.jiznicechy.cz. JCCR koordinuje činnost turistických oblastí na území Jihočeského kraje, spolupracuje s městy a obcemi, infocentry a subjekty cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru. Úzce spolupracuje s agenturou CzechTourism, včetně jejích zahraničních zastoupení a komunikuje a spolupracuje se zahraničními partnery při tvorbě a realizaci přeshraničních projektů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva