Za novým vizuálním stylem a komunikační strategií stojí brněnské kreativní studio David Geč. Grafický design navazuje na vizuální prvky Jihomoravského kraje, který je zřizovatelem organizace. Využita je typická purpurová barva, kterou v logu kraje nalezneme na písmenu M, a současně je zde čerpáno i pro typ písma. Návaznost na krajský vizuál byla jedna z podmínek pro rebrand značky.
„Nový název Vzdělávací institut pro Moravu lépe reflektuje aktuální činnost organizace s tím, že pojem „pro Moravu“ poodhaluje další plány. VIM má celou řadu aktivit, které se dostávají až za hranice Jihomoravského kraje. V některých oblastech činnosti již s ostatními blízkými kraji o spolupráci jednáme,“ komentuje změnu Jiří Nantl – náměstek hejtmana Jihomoravského kraje pro vzdělávání a chytrý region, který změnu inicioval. Jihomoravský kraj podle něj má mít moderní agenturu pro podporu škol, zejména v oblasti profesního vzdělávání a rozvoje ředitelů a vůbec managementu škol.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva