Jak se vyvíjí trh automotive v ČR?
Stále více se podobá západoevropskému trhu, který je více orientován na potřeby zákazníků, kteří mají vysoké nároky na kvalitu nabízených služeb. U luxusního a prémiového segmentu v oblasti prodeje chce zákazník jen tu nejvyšší možnou výbavu a je za ni ochoten připlatit. To byl dříve spíše obraz trhu od nás směrem na západ. U servisních činností má dnes zákazník možnost vybrat si vzhledem k blokové výjimce i v řadách kvalitních neautorizovaných servisů. To je dnes velká výhoda pro zákazníka a zároveň i tlak na kvalitu nabízených služeb.
Co dnes očekávají náročnější zákazníci v oblasti automotive?
Výjimečnou péči, úsporu času a kvalitu služeb. Každý má celou řadu povinností a starostí. Starosti s vozem přebíráme za naše zákazníky my.
Jaké jsou trendy v oblasti prodeje a servisu vozidel?
Současné trendy v oblasti prodeje a servisu jasně ukazují na větší využití internetu při nákupu vozidel. Internet klientům nabízí okamžité srovnání nabízených vozů. Zákazník díky internetu nemusí již trávit spousty času ježděním po dealerstvích a zjišťování kolik stojí která značka a model. Zákazník nám pošle svůj požadavek, na základě kterého mu vypracujeme nabídky. Nemusí nikam jezdit, vše zařizujeme za něj a on se může věnovat své práci, rodině, koníčkům.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PR článek