Kopecký&Partners: Hlavní je nadstandardní péče. Starosti s vozem za klienta vyřešíme my

26.07.2012 12:05 | Zprávy

Rozhovor s majitelem společnosti Pavlem Kopeckým, MBA, MSc.

Kopecký&Partners: Hlavní je nadstandardní péče. Starosti s vozem za klienta vyřešíme my
Foto: Archiv KaP
Popisek: Pavel Kopecký, MBA, MSc., majitel společnosti Kopecký&Partners

Jak se vyvíjí trh automotive v ČR?
Stále více se podobá západoevropskému trhu, který je více orientován na potřeby zákazníků, kteří mají vysoké nároky na kvalitu nabízených služeb. U luxusního a prémiového segmentu v oblasti prodeje chce zákazník jen tu nejvyšší možnou výbavu a je za ni ochoten připlatit. To byl dříve spíše obraz trhu od nás směrem na západ. U servisních činností má dnes zákazník možnost vybrat si vzhledem k blokové výjimce i v řadách kvalitních neautorizovaných servisů. To je dnes velká výhoda pro zákazníka a zároveň i tlak na kvalitu nabízených služeb.

Co dnes očekávají náročnější zákazníci v oblasti automotive?
Výjimečnou péči, úsporu času a kvalitu služeb. Každý má celou řadu povinností a starostí. Starosti s vozem přebíráme za naše zákazníky my.

Jaké jsou trendy v oblasti prodeje a servisu vozidel?
Současné trendy v oblasti prodeje a servisu jasně ukazují na větší využití internetu při nákupu vozidel. Internet klientům nabízí okamžité srovnání nabízených vozů. Zákazník díky internetu nemusí již trávit spousty času ježděním po dealerstvích a zjišťování kolik stojí která značka a model. Zákazník nám pošle svůj požadavek, na základě kterého mu vypracujeme nabídky. Nemusí nikam jezdit, vše zařizujeme za něj a on se může věnovat své práci, rodině, koníčkům.

V čem je právě K&P unikátní?
V úrovni poskytování služeb, nastavené firemní kultuře a nadstandardní péčí o klienty. Námi navržené služby pro klienty vycházejí z mé více jak dvacetileté zkušenosti a některé máme na našem trhu jako jediní.

Jaké služby nabízíte?
Protože jsme multibrand, můžeme nabídnout naše služby široké klientele v oblasti prodeje vozů nových, předváděcích a skladových, vykoupení a likvidaci jejich současných, poprodejní servis, řešení pojistných událostí, PICK-UP servis, servisní prohlídky, údržbu vozidel, mechanické, karosářské a lakýrnické opravy včetně souvisejících služeb, kterými mohou být například odtah a uskladnění vozidel, nákup, výměna a uskladnění zimních a letních kompletů nebo pneumatik, spolupráce s pojišťovnami při likvidaci pojistné události, zapůjčení náhradního vozidla po dobu opravy, zajištění zapůjčení vozidla v rámci autopůjčovny. Samozřejmě, že všechny tyto činnosti mohou být pro zákazníka samostatnou činností, nebo mohou být součástí našich nabízených programů. Máme tři klíčové služby a to jsou: Mimořádné partnerské služby, Správa vozového parku a úplná novinka na trhu Doctor Check. Doctor Check se totiž zaměřuje na něco, co více zaměstnaní lidé nestíhají. A to je pravidelná kontrola vozidla, aby se nestalo, že při důležité cestě se Vám rozsvítí kontrolka oleje, nebo nedobrzdíte, kvůli špatnému stavu brzd. Náš přístup vyjadřuje velmi přesně naše motto: vážíme si vašeho auta i času. Stejně jako u zdraví člověka, je i prevence u vozidla výhodná, jak z hlediska času, tak i financí.

Mimořádné partnerské služby vyvolávají představu, že váš klient může chtít téměř cokoli, je to tak?
Ano. Mimořádné partnerské služby - MPS bylo vytvořeno jako reakce na potřeby našich klientů – vše, co se týká jejich vozu. Je to služba, která je přímo zaměřena na potřeby zákazníka, jeho rodiny a firmy. Tento program je podrobně popsán na našich webových stránkách, ale vždy si ještě před podpisem daného typu programu s klientem sedneme a snažíme se jej připravit přímo jeho potřebám. Rozsah služby není ničím limitován. Pokud klient chce, abychom jeho vozidlo jednou týdně umyli a zkontrolovali, tak jediné co nám musí říci, je, kdy si ho můžeme vyzvednout a kam ho máme vrátit. Pokud klient chce, abychom ještě před vrácením auta nakoupili potraviny a v autě je přivezli – není problém.

Doctor Check je unikátní služba, ale vyplatí se klientovi?
Určitě. Prevence zamezí závažným a nákladným opravám, či poškozením, kterým lze díky Doctor Check zabránit. A kromě toho - vezměte si, že každý občas někam spěchá (dovolená, schůzka, atp.) a právě v ten nejvíce nevhodný okamžik se rozsvítí výstražná kontrolka. Ve většině případů olej, voda atp. Nebo prostě přijdete k autu, potřebujete odjet  a nenastartujete. Přesně pro tyto případy byl stvořen Doctor Check. A jestli se vyplatí? Pokud máte důležitou schůzku, nebo jedete na dovolenou a spěcháte na trajekt, který již máte zaplacený, potřebujete mít vše ve 100% kondici. Pokud někde něco nestíháme, tak se to nedá jen vykompenzovat momentální ztrátou peněz, ale i zvýšeným stresem anebo dlouhodobou ztrátou důvěryhodnosti, která je v byznysu velmi důležitá. V tomto případě říkáme – Doctor Check to vyřeší za Vás a Vy můžete být ve větší pohodě.

Na jaké značky vozidel jsou zaměřeny vaše služby?
Na začátku našeho podnikatelského záměru byla myšlenka věnovat se vrcholovým manažerům a jejich společnostem. Proto vznikla služba MPS, která je orientována na luxusní a prémiový segment vozidel,  SVP je orientována převážně na firemní flotily a Doctor Check je pro obě skupiny a na víc - protože k nám začali jezdit i běžní zákazníci (za což jsme velmi rádi a vážíme si toho) tak jsme přesunuli své aktivity i pro ně. V současné chvíli jsou tedy v naší databázi vozy značky Porsche, AUDI, BMW, Range Rover, Mini Cooper, VW, ŠKODA, Peugeot a Renault.

O jak starý vůz se dokážete postarat?
V současné chvíli je stáří vozidel, o které se staráme, v průměru 3,5 roku.

Jaké další plány máte do budoucna?
Protože jsme relativně mladá firma (02/2011 založení, 05/2011 otevření showroomu v Pobřežní ulici, následně na této adrese 08/2011 otevření malé dílny, 10/2011 otevření velké dílny ve Vysočanech), tak je nyní naším hlavním cílem stabilizovat se na trhu a implementovat naše služby v oblasti prodeje a servisu automobilů. V blízké budoucnosti bychom chtěli naše služby nabízet i mimo hlavní město.

Já bych si osobně do budoucna přál jednu věc, která funguje velmi dobře v jiných zemích, kde je jeden nebo dva velcí lokální dealeři, kteří jsou z části i třeba vlastněni importérem nebo výrobním závodem a ti mají velký showroom, dílnu a parkoviště, na kterém je dost vozidel tak, aby si zákazník, který poptává vozidlo, mohl okamžitě vybrat a odjet. Ostatní firmy v tom daném regionu s touto firmou spolupracují v oblasti prodeje i servisu, jsou ve spřáteleném vztahu a jde jim všem o spokojenost zákazníků.

Tento článek je staršího data a je dostupný pouze pro předplatitele. Předplatné můžete vyzkoušet zdarma, nebo zakoupit, zde:

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PR článek

Mgr. Marie Jílková byl položen dotaz

Zkrácené úvazky

Paní Jilková, chlubíte se podporou zkrácených úvazků. Ale nemáte dojem, že je jich u nás pořád žalostně málo? Co s tím hodláte dělat? Protože už jste u vlády dost dlouho a situace je pořád stejná. Navíc vzhledem k nízkým mzdám, s kterými také nic neděláte, se ty zkrácené úvazky až na výjimky nevypla...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Jinde na netu:



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Primátor Prahy navštívil čtyři městské části, řešila se hlavně doprava

22:28 MHMP: Primátor Prahy navštívil čtyři městské části, řešila se hlavně doprava

Primátor Prahy Bohuslav Svoboda finišuje s návštěvami městských částí, které slíbil při svém nástupu…