Kopecký&Partners: Hlavní je nadstandardní péče. Starosti s vozem za klienta vyřešíme my

26.07.2012 12:05 | Zprávy

Rozhovor s majitelem společnosti Pavlem Kopeckým, MBA, MSc.

Kopecký&Partners: Hlavní je nadstandardní péče. Starosti s vozem za klienta vyřešíme my
Foto: Archiv KaP
Popisek: Pavel Kopecký, MBA, MSc., majitel společnosti Kopecký&Partners

Jak se vyvíjí trh automotive v ČR?
Stále více se podobá západoevropskému trhu, který je více orientován na potřeby zákazníků, kteří mají vysoké nároky na kvalitu nabízených služeb. U luxusního a prémiového segmentu v oblasti prodeje chce zákazník jen tu nejvyšší možnou výbavu a je za ni ochoten připlatit. To byl dříve spíše obraz trhu od nás směrem na západ. U servisních činností má dnes zákazník možnost vybrat si vzhledem k blokové výjimce i v řadách kvalitních neautorizovaných servisů. To je dnes velká výhoda pro zákazníka a zároveň i tlak na kvalitu nabízených služeb.

Co dnes očekávají náročnější zákazníci v oblasti automotive?
Výjimečnou péči, úsporu času a kvalitu služeb. Každý má celou řadu povinností a starostí. Starosti s vozem přebíráme za naše zákazníky my.

Jaké jsou trendy v oblasti prodeje a servisu vozidel?
Současné trendy v oblasti prodeje a servisu jasně ukazují na větší využití internetu při nákupu vozidel. Internet klientům nabízí okamžité srovnání nabízených vozů. Zákazník díky internetu nemusí již trávit spousty času ježděním po dealerstvích a zjišťování kolik stojí která značka a model. Zákazník nám pošle svůj požadavek, na základě kterého mu vypracujeme nabídky. Nemusí nikam jezdit, vše zařizujeme za něj a on se může věnovat své práci, rodině, koníčkům.

V čem je právě K&P unikátní?
V úrovni poskytování služeb, nastavené firemní kultuře a nadstandardní péčí o klienty. Námi navržené služby pro klienty vycházejí z mé více jak dvacetileté zkušenosti a některé máme na našem trhu jako jediní.

Jaké služby nabízíte?
Protože jsme multibrand, můžeme nabídnout naše služby široké klientele v oblasti prodeje vozů nových, předváděcích a skladových, vykoupení a likvidaci jejich současných, poprodejní servis, řešení pojistných událostí, PICK-UP servis, servisní prohlídky, údržbu vozidel, mechanické, karosářské a lakýrnické opravy včetně souvisejících služeb, kterými mohou být například odtah a uskladnění vozidel, nákup, výměna a uskladnění zimních a letních kompletů nebo pneumatik, spolupráce s pojišťovnami při likvidaci pojistné události, zapůjčení náhradního vozidla po dobu opravy, zajištění zapůjčení vozidla v rámci autopůjčovny. Samozřejmě, že všechny tyto činnosti mohou být pro zákazníka samostatnou činností, nebo mohou být součástí našich nabízených programů. Máme tři klíčové služby a to jsou: Mimořádné partnerské služby, Správa vozového parku a úplná novinka na trhu Doctor Check. Doctor Check se totiž zaměřuje na něco, co více zaměstnaní lidé nestíhají. A to je pravidelná kontrola vozidla, aby se nestalo, že při důležité cestě se Vám rozsvítí kontrolka oleje, nebo nedobrzdíte, kvůli špatnému stavu brzd. Náš přístup vyjadřuje velmi přesně naše motto: vážíme si vašeho auta i času. Stejně jako u zdraví člověka, je i prevence u vozidla výhodná, jak z hlediska času, tak i financí.

Mimořádné partnerské služby vyvolávají představu, že váš klient může chtít téměř cokoli, je to tak?
Ano. Mimořádné partnerské služby - MPS bylo vytvořeno jako reakce na potřeby našich klientů – vše, co se týká jejich vozu. Je to služba, která je přímo zaměřena na potřeby zákazníka, jeho rodiny a firmy. Tento program je podrobně popsán na našich webových stránkách, ale vždy si ještě před podpisem daného typu programu s klientem sedneme a snažíme se jej připravit přímo jeho potřebám. Rozsah služby není ničím limitován. Pokud klient chce, abychom jeho vozidlo jednou týdně umyli a zkontrolovali, tak jediné co nám musí říci, je, kdy si ho můžeme vyzvednout a kam ho máme vrátit. Pokud klient chce, abychom ještě před vrácením auta nakoupili potraviny a v autě je přivezli – není problém.

Doctor Check je unikátní služba, ale vyplatí se klientovi?
Určitě. Prevence zamezí závažným a nákladným opravám, či poškozením, kterým lze díky Doctor Check zabránit. A kromě toho - vezměte si, že každý občas někam spěchá (dovolená, schůzka, atp.) a právě v ten nejvíce nevhodný okamžik se rozsvítí výstražná kontrolka. Ve většině případů olej, voda atp. Nebo prostě přijdete k autu, potřebujete odjet  a nenastartujete. Přesně pro tyto případy byl stvořen Doctor Check. A jestli se vyplatí? Pokud máte důležitou schůzku, nebo jedete na dovolenou a spěcháte na trajekt, který již máte zaplacený, potřebujete mít vše ve 100% kondici. Pokud někde něco nestíháme, tak se to nedá jen vykompenzovat momentální ztrátou peněz, ale i zvýšeným stresem anebo dlouhodobou ztrátou důvěryhodnosti, která je v byznysu velmi důležitá. V tomto případě říkáme – Doctor Check to vyřeší za Vás a Vy můžete být ve větší pohodě.

Na jaké značky vozidel jsou zaměřeny vaše služby?
Na začátku našeho podnikatelského záměru byla myšlenka věnovat se vrcholovým manažerům a jejich společnostem. Proto vznikla služba MPS, která je orientována na luxusní a prémiový segment vozidel,  SVP je orientována převážně na firemní flotily a Doctor Check je pro obě skupiny a na víc - protože k nám začali jezdit i běžní zákazníci (za což jsme velmi rádi a vážíme si toho) tak jsme přesunuli své aktivity i pro ně. V současné chvíli jsou tedy v naší databázi vozy značky Porsche, AUDI, BMW, Range Rover, Mini Cooper, VW, ŠKODA, Peugeot a Renault.

O jak starý vůz se dokážete postarat?
V současné chvíli je stáří vozidel, o které se staráme, v průměru 3,5 roku.

Jaké další plány máte do budoucna?
Protože jsme relativně mladá firma (02/2011 založení, 05/2011 otevření showroomu v Pobřežní ulici, následně na této adrese 08/2011 otevření malé dílny, 10/2011 otevření velké dílny ve Vysočanech), tak je nyní naším hlavním cílem stabilizovat se na trhu a implementovat naše služby v oblasti prodeje a servisu automobilů. V blízké budoucnosti bychom chtěli naše služby nabízet i mimo hlavní město.

Já bych si osobně do budoucna přál jednu věc, která funguje velmi dobře v jiných zemích, kde je jeden nebo dva velcí lokální dealeři, kteří jsou z části i třeba vlastněni importérem nebo výrobním závodem a ti mají velký showroom, dílnu a parkoviště, na kterém je dost vozidel tak, aby si zákazník, který poptává vozidlo, mohl okamžitě vybrat a odjet. Ostatní firmy v tom daném regionu s touto firmou spolupracují v oblasti prodeje i servisu, jsou ve spřáteleném vztahu a jde jim všem o spokojenost zákazníků.

Tento článek je staršího data a je dostupný pouze pro předplatitele. Předplatné můžete vyzkoušet zdarma, nebo zakoupit, zde:

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PR článek

Ing. Petr Liška byl položen dotaz

Co myslíte tím tlakem pražských úřadů?

Píšete zde taky, že jste otevřený kritice, tak schválně, jsem zvědavý, co mi odpovíte. Netvrdím, že tato vláda, za kterou kopete dělá úplně vše špatně, ale kdyby si vedla dobře, jak vysvětlíte, že se většině lidí napříč regiony vede hůř a hůř, že se pro většinu z nás životní podmínky stále zhoršují?...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Primátor Prahy navštívil čtyři městské části, řešila se hlavně doprava

22:28 MHMP: Primátor Prahy navštívil čtyři městské části, řešila se hlavně doprava

Primátor Prahy Bohuslav Svoboda finišuje s návštěvami městských částí, které slíbil při svém nástupu…