Lesensky.cz zahájila spolupráci se čtyřmi novými klienty. Agentura nově zastupuje Blackcomb či Pharma Future

27.03.2014 13:00 | Zprávy

Na jaře 2014 vstoupili do komunikačního portfolia agentury Lesensky.cz čtyři noví klienti. Společnosti Pharma Future, která se zabývá výrobou a distribucí doplňků stravy, bude agentura poskytovat komunikační služby a kompletní marketingový servis. Pro e-shop se sportovním vybavením a módou Blackcomb.cz připraví agenturní tým PR kampaň zaměřenou na zvýšení povědomí o značce a obsahovou strategii cílenou na udržení spokojenosti stávajících zákazníků e-shopu. S novými příležitostmi v oblasti produktového PR agentura pomůže hodnotovému podílovému fondu Brodis a vinařství Blatel.

Lesensky.cz zahájila spolupráci se čtyřmi novými klienty. Agentura nově zastupuje Blackcomb či Pharma Future
Foto: kr-stredocesky.cz
Popisek: Počítač

„Březen roku 2014 znamenal pro agenturu zajímavý rozvoj. Navázali jsme spolupráci s novými klienty, kteří si drží na trhu přední pozice. Stále více se nám také osvědčuje integrované pojetí marketingové a mediální komunikace, založené na detailní práci s daty. Ačkoliv je takto uchopená integrovaná strategie velmi náročná na odbornost našeho týmu, považuji ji vzhledem k dosavadním reakcím klientů za správný tah,“ dodává Tomáš Skolek, vedoucí mediálního týmu agentury Lesensky.cz.

Podle Romana Kučery, marketingového ředitele agentury, budou velké firmy, jako jsou Pharma Future či Blackcomb, stále více poptávat soustředěné kampaně na principu marketingu 360. „Multi-channel kampaně logicky vyžadují i sofistikovanější monitoring a reporting. Protože věříme, že detailně zpracovaný report včetně fundovaného výkladu posiluje vztah mezi klientem a agenturou, zpracováváme reporty nadstandardní cestou ve vlastní aplikaci,“ doplňuje k novinkám v agentuře Kučera.

O agentuře Lesensky.cz

Agentura Lesensky.cz působí na trhu od roku 2009 a řadí se mezi nejžádanější agentury v ČR. Byznys v mediální oblasti agentura vystavěla na seriózním vztahu s novináři, kterým předkládá kvalitní informace bez jakéhokoliv lobbování. Agentura se specializuje na komplexní marketingové služby, které vhodně propojuje s paralelními PR aktivitami. 

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Róbert Šlachta byl položen dotaz

USA

Dobrý den, zajímalo by mě, kdo hradil náklady na vaši cestu do USA na inauguraci Trumpa a kolik cesta stála? Byla to vaše soukromá cesta nebo jsme to platili my občané? Já totiž v takové cestě nevidím žádný přínos pro nás občany, ale podle všeho vás tam jelo víc. Možná mi řeknete, že to má nějaký sy...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP: Aktuální rozhodnutí ÚOHS nemá přímý vliv na časový harmonogram projektu

13:21 DPP: Aktuální rozhodnutí ÚOHS nemá přímý vliv na časový harmonogram projektu

Vyjádření DPP k aktuálnímu nepravomocnému rozhodnutí ÚOHS