„Březen roku 2014 znamenal pro agenturu zajímavý rozvoj. Navázali jsme spolupráci s novými klienty, kteří si drží na trhu přední pozice. Stále více se nám také osvědčuje integrované pojetí marketingové a mediální komunikace, založené na detailní práci s daty. Ačkoliv je takto uchopená integrovaná strategie velmi náročná na odbornost našeho týmu, považuji ji vzhledem k dosavadním reakcím klientů za správný tah,“ dodává Tomáš Skolek, vedoucí mediálního týmu agentury Lesensky.cz.
Podle Romana Kučery, marketingového ředitele agentury, budou velké firmy, jako jsou Pharma Future či Blackcomb, stále více poptávat soustředěné kampaně na principu marketingu 360. „Multi-channel kampaně logicky vyžadují i sofistikovanější monitoring a reporting. Protože věříme, že detailně zpracovaný report včetně fundovaného výkladu posiluje vztah mezi klientem a agenturou, zpracováváme reporty nadstandardní cestou ve vlastní aplikaci,“ doplňuje k novinkám v agentuře Kučera.
O agentuře Lesensky.cz
Agentura Lesensky.cz působí na trhu od roku 2009 a řadí se mezi nejžádanější agentury v ČR. Byznys v mediální oblasti agentura vystavěla na seriózním vztahu s novináři, kterým předkládá kvalitní informace bez jakéhokoliv lobbování. Agentura se specializuje na komplexní marketingové služby, které vhodně propojuje s paralelními PR aktivitami.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva