Cílem nové B2C komunikace, kterou společnost připravila společně s reklamní agenturou Outbreak, je podpořit vnímání letiště jako moderního a vstřícného zákaznického prostoru a zvýšit spokojenost s jeho službami zejména mezi českými cestujícími. Důraz je kladen na zlepšování poměru kvality a ceny a probíhající změny ve zkvalitňování služeb i prostoru, které kampaň propojuje s konkrétními zaměstnanci.
„Letošní kampaň plynule navazuje na tu předešlou z roku 2015 a dále rozvíjí komunikační koncept Měníme letiště pro vás. Jejím cílem je i nadále představit veřejnosti změny na letišti, které mají za cíl zvýšit spokojenost cestujících,a to na základě zkvalitňování a rozšiřování služeb s důrazem na rozumné ceny. Tentokrát se však tváří kampaně stali opravdoví zaměstnanci letiště, kteří jsou sami nositeli změn. Zároveň tím podporujeme dlouhodobý záměr dát letišti konkrétní podobu profesionálů, kteří se starají o bezpečí a komfort našich cestujících,“ upřesňuje Jakub Puchalský, ředitel korporátní a marketingové komunikace Českého aeroholdingu, jehož součástí je Letiště Praha.
Dlouhodobá komunikace bude kombinovat charakter produktové a imageové kampaně. Jejich spojujícím prvkem zůstává podtitul Měníme letiště pro vás, který deklaruje zájem zaměstnanců letiště na rozšiřování a zkvalitňování služeb a zlepšování prostředí pro cestující.
Od začátku června bude kampaň postupně podporovat klíčové produkty a značky letištních služeb, kterými jsou především komplex parkovišť pod značkou AEROPARKING nebo gastronomické produkty letištěm provozovaných restaurací Praha a The Globe. V rámci produktové části kampaně je komunikována především výhodná cena v kombinaci s pohodlným a bezpečným parkováním přímo na Letišti Václava Havla Praha nebo v případě gastro služeb se zvyšováním kvality nabízených produktů. V duchu kampaně se letiště zároveň snaží posílit vnímání značky AEROPARKING, proto je kampaň doprovázena i umístěním značky na samotných parkovacích domech v areálu a speciálními webovými stránkami www.aeroparking.cz. Navigace a indoor reklama se zase zlepší u letištních restaurací, kdy budou cestující lákáni do prostoru označeného Food Court na světové i české speciality jako je tradiční řízek.
Zároveň chce Letiště Praha v rámci kampaně podpořit další změny, které pro cestující připravilo na letošní sezónu. „Chceme veřejnosti přiblížit i řadu novinek, které mají zlepšit komfort cestování z Letiště Václava Havla Praha jako je rozšíření wifi zdarma i na zastávky MHD před terminály, modernizace a zlepšení prostředí interiérů, nové sedačky, dostupnost vody za rozumnou cenu nebo pítek zdarma či zlepšení vybavení pro rodiče s dětmi či vylepšená aplikace pro chytrá zařízení,“ vysvětluje Puchalský. V duchu záměru dát letišti konkrétní tváře vznikl jako novinka tzv. Red Team, což jsou asistenti na strategických místech po letišti, kteří mají cestujícím pomáhat v orientaci, radit jim a pomáhat jejich plynulejšímu průchodu letištěm.
Kreativní podoba kampaně pracuje s motivem reálných zaměstnanců, pomocí jednoduchých sdělení lidem přibližují, jak oni sami letiště mění k lepšímu. K účasti na kampani se přihlásila více než stovka zaměstnanců nejrůznějších profesí. S 12 z nich se nyní bude veřejnost setkávat na reklamních motivech např. v prostředcích městské hromadné dopravy, na billboardech po Praze, ale i v printu.
Těžiště letní kampaně, probíhající od června do září, je v outdoorových a on-line médiích, která jsou podpořena inzercemi v tištěných titulech (deníky, týdeníky).
Marketingová kampaň bude podporována články o parkování, a stravování a o novinky a rady pro cestující, které zpříjemní cestování z Prahy.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva