Stejně jako v loňském roce i letos v kampani vystupují zaměstnanci skupiny Letiště Praha. Zaměstnance zapojujeme do našich kapaní pravidelně. Denně pečují o komfort a bezpečnost cestujících, kteří si tak mohou plnit své cestovatelské sny. Jsme rádi, že se naši zaměstnanci aktivně zapojují do kampaní a reprezentují tak značku Letiště Praha,“ říká Ondřej Svoboda, manažer marketingové komunikace a korporátní identity.
Letní kampaň probíhá od 1. července a jejím základem jsou čtyři klíčové vizuály. Hlavní motto kampaně „Pomáháme vám být zážitkům blíž“ souvisí se snahou letiště neustále rozšiřovat přímá letecká spojení s cílem uspokojit neustále rostoucí poptávku po cestování. V rámci letního letového řádu mohou cestující využít přímých linek z Prahy do více než 160 destinací po celém světě.
“V našich aktivitách a kampaních se dlouhodobě zaměřujeme na to, abychom Letiště Praha posouvali ve vnímání široké veřejnosti jako partnera v cestování, který se stará o bezpečí i komfort cestujících od prvních okamžiků jejich dovolené. V aktuální kampani využíváme silných emocí spojených s cestováním a ukazujeme, jak snadné je díky pohodlnému spojení z Letiště Praha objevovat svět,“ doplňuje Iva Bízová, Creative CEO Loosers.
Klasický outdoor obohatí i netradiční plochy, které rozvíjí základní myšlenku kampaně. Kampaň se objeví také v printu, onlinu a bude doplněna aktivitami na sociálních sítích a zapojením významných cestovatelů a influencerů. Kampaň završí připravovaný cestovatelský festival, který se uskuteční přímo na Letišti Praha v září 2019.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva