Letiště Praha vrací létání správný význam. Startuje nová kampaň

12.05.2021 8:38 | Zprávy

Cesty za zážitky, za odpočinkem, za poznáním a objevováním. Letiště Praha startuje novou imagovou kampaň, která se zaměřuje na obecnou podporu létání a také na cestování do klíčových destinací během letních měsíců.

Letiště Praha vrací létání správný význam. Startuje nová kampaň
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

Vše v souvislosti s pocitem bezpečí a maximálním komfortem při letech z Letiště Václava Havla Praha. Cílem je podpora poptávky po létání. Za kampaní stojí interní marketingový tým ve spolupráci s agenturou Loosers.

„Kampaní chceme vyvolat vzpomínky na staré časy, kdy vše bylo normální, a probudit touhu po cestování a zážitcích. V nejbližším období se zaměříme zejména na podporu chuti cestovat za sluníčkem do oblíbených destinací jako je například Chorvatsko, Řecko či Španělsko,“ říká Marcela Tučníková, ředitelka marketingové a korporátní komunikace Letiště Praha, a dodává: „Chceme také ukázat, že cestování je možné a je bezpečné. Cestující navíc mohou pro své pohodlí využít našich letištních služeb. Zaparkovat přímo u terminálů či si dopřát komfortu letištních salonků.“

Kampaň se opírá o slovní hříčky a příjemné letní fotografie, na kterých dominuje moře a písek. „Před více než rokem se doba změnila. Necestujeme, místo práce zůstáváme na home office, děti nechodí do škol. A tak jen létáme z callu na call. Sledujeme, jak v další vlně křivky exponenciálně vylétly, jiné dramaticky slétly na minimum. V posledním roce jako by nám uletěly včely. Spousta létání, ale přitom jsme pořád doma. Proto jsme kampaň postavili na myšlence, kdy je na čase vrátit létání zase ten správný význam,“ vysvětlila Iva Bízová, Creative CEO Loosers.

Letiště Praha spustí kampaň už v průběhu května. „Využijeme jak digitální, tak i offline reklamní formáty. Postupně se tak lidé budou moci s kampaní setkat na sociálních sítích, na YouTube a v obsahové síti ve formě statických příspěvků i krátkých videí. Tyto formáty následně doplní i nosiče přímo v prostorách terminálů Letiště Praha,“ říká Radek Šafránek, specialista online marketingu letiště.

Celou kampaň doplňuje webová stránka www.zazitkyuzcekaji.cz, kde cestující najdou detailní přehled všech aktuálně dostupných linek z pražského letiště včetně informací o tom, jaké letecké společnosti do dané destinace létají. „U nejoblíbenějších destinací jsme se rozhodli připravit i cestovatelské průvodce, kde cestující najdou kromě užitečných informací také tipy na výlety a pamětihodnosti, které nesmí minout,“ dodává Radek Šafránek. Zároveň zde najdou všechny informace o bezpečném letu, opatřeních na letišti a také podmínky odletu a návratu z konkrétních zemí. Je zde také přehled služeb, které mohou cestující na Letišti Praha ke zvýšení svého pohodlí využít.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Všeobecná zdravotní pojišťovna: Kamery s AI už vyšetřily zrak 50 tisícům diabetiků

22:28 Všeobecná zdravotní pojišťovna: Kamery s AI už vyšetřily zrak 50 tisícům diabetiků

S diabetem se dnes léčí už každý desátý člověk, mezi klienty VZP je to zhruba 590 tisíc lidí. Jejich…