Zvítězilo tak poprvé ve své historii v celosvětové konkurenci ostatních letišť.Na tomto největším světovém setkání leteckých dopravců a letišť zástupci aerolinek ocenili kvalitu vzájemné spolupráce při rozvoji leteckých spojení a v oblasti marketingové podpory.
Do užší nominace na ocenění v uvedené kategorii se vedle Letiště Václava Havla Praha zařadila evropská letiště Budapešť, Athény, Kolin-Bonn a americký Austin.
Aerolinky při hlasování posuzovaly schopnost letišť realizovat jejich požadavky v rámci každodenní spolupráce, způsob, jakým přistupují k budování vzájemných vztahů či poskytování dat, ale i nabízené pobídkové programy. V neposlední řadě hodnotili marketingové kampaně a komunikační a prezentační aktivity letišť vůči obchodním partnerům a veřejnosti. Letiště Praha v celosvětové konkurenci obstálo vůbec poprvé, nicméně již v předchozích čtyřech letech se vždy dostalo do užší nominace pro regionální ceny v Evropě.
Cena World Routes Marketing Award je od roku 1997 každoročně udělována výhradně zástupci leteckých společností a je rozdělena do pěti kategorií – čtyři kategorie reflektují velikost letiště a počet odbavených cestujících a samostatná kategorie pro ocenění nejlepší destinační marketingové kampaně.
World Routes Development Forum, největší mezinárodní událost letecké dopravy, se letos konalo po jednadvacáté, poprvé na africkém kontinentu. Jedná se o platformu pro všechny, kdo rozhodují o rozvoji letectví, tj. letecké společnosti, letiště, turistické organizace apod. V rámci fóra se plánuje rozvoj služeb v leteckém odvětví i nová letecká spojení. Více na www.routesonline.com.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva