Lukáš Wagenknecht posílí investigativní tým vydavatelství Empresa Media

22.06.2016 13:46 | Zprávy

Na novou pozici vedoucího analytika ekonomických událostí tohoto oddělení nastupuje bývalý senior manager společnosti Deloitte a bývalý první náměstek ministra financí Lukáš Wagenknecht. Investigativní oddělení Empresa Media má na starosti odbornou a technickou podporu redaktorů titulů tohoto mediálního domu při jejich práci.

Lukáš Wagenknecht posílí investigativní tým vydavatelství Empresa Media
Foto: Empresa Media
Popisek: Empresa Media, a. s. - logo

„Média mě vždy přitahovala. A jsem rád, že se mohu stát součástí týmu, který stojí u vzniku dvou nejprodávanějších magazínů ve svém segmentu: TÝDNE a ekonomicko-politického magazínu Faktor S. Analytická práce v ekonomických tématech mě vždy bavila a jsem rád, že ji mohu nyní uplatnit zase v poněkud jiném prostoru,“ uvedl při nástupu Lukáš Wagenknecht.

Vydavatelství Empresa Media rozšiřuje své investigativní oddělení v souladu se svou strategií posilování unikátního obsahu a své pozice na trhu. Již v současné době tento tým dodává témata a unikátní obsah do všech titulů mediálního domu Empresa Media (především pak pro TÝDEN, Faktor S, Sedmičku, Exkluziv). Nově se investigativní tým zapojí i do práce pro televizní skupinu TV Barrandov, pro kterou na podzim vznikne unikátní formát televizní publicistiky.

„I v letošním roce pokračujeme v investicích do naší mediální skupiny, jejichž cílem je ještě více posílit naši pozici na trhu. Je dobré být z pohledu celkového zásahu třetím největším mediálním domem na trhu, ale naše ambice míří výš. Posilování investigativního týmu je z tohoto pohledu správným krokem, protože tento tým zajišťuje unikátní obsah, který je pro média klíčový. Lukáš Wagenknecht v průběhu své profesní kariéry prokázal své schopnosti; věřím, že je uplatní i u nás,“ uvedl Jaromír Soukup, předseda představenstva Empresa Media.

Vydavatelství EMPRESA MEDIA vlastní TV Barrandov a produkční společnosti Real TV. Portfolio vydavatelství zahrnuje časopis Týden, časopis FAKTOR S, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, měsíčník Interview, časopis Exkluziv, dále tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis MarketingSalesMedia a elektronický deník Týden.cz.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Jak věřit vašemu slibu, že nebudete OPĚT zvyšovat daně?

Sice se distancujete od toho, že kvůli obraně byste jako případná budoucí vláda zvyšovali daně, ale to, že je nebudete zvyšovat jste tvrdili už i před posledními volbami. Co když jen Dvořák řekl pravdu? A mimochodem, kolik jste ušetřili u sebe? Soudě podle toho, že jste zřídili další pozice ministrů...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český statistický úřad zahajuje další ročník šetření Životní podmínky

7:23 Český statistický úřad zahajuje další ročník šetření Životní podmínky

Každoroční šetření Českého statistického úřadu o příjmech a životních podmínkách českých domácností …