„Historicky, ještě z dob, kdy správu pražského veřejného osvětlení zajišťovala soukromá společnost, má smlouvy na pronájem reklamních ploch na stožárech veřejného osvětlení uzavřeno osm reklamních agentur. V posledních letech ale nedocházelo k žádným úpravám cen a také smluvní podmínky neodpovídaly soudobým požadavkům. Považujeme tedy za důležité, aby nová soutěž nabídla transparentní možnost pronájmu reklamních ploch na stožárech veřejného osvětlení za nových podmínek, cen, a případně novým zájemcům. Očekáváme také, že soutěží bude ověřena dosažitelná výše nájmu, přičemž minimální ceny byly stanoveny znaleckým posudkem, který posuzoval výše cen nájmu obdobných reklamních nosičů i v jiných městech České republiky,“ říká Jan Chabr, radní hl. m. Prahy pro oblast správy majetku a majetkových podílů.
Pro období od 1. ledna 2020 připravila městská společnost Technologie hl. m. Prahy, a.s., (THMP) na základě dohody s pražským magistrátem transparentní veřejnou soutěž o nejvhodnější nabídku. Soutěž je koncipována jako dvoukolová, kdy je první kolo kvalifikační a ve druhém se soutěží jednotlivé balíčky stožárů veřejného osvětlení (každý balíček tak obsahuje 150 až 500 kusů reklamních nosičů). Proces přijímání nabídek bude probíhat výhradně elektronicky přes veřejné elektronické tržiště. Následné posuzování nabídek se bude konat v prostorách magistrátu za účasti široké hodnotící komise. Vítězové soutěže uzavřou nové nájemní smlouvy na tři roky s možností následného prodloužení o další dva roky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva