Dále je třeba prověřit polohu a rozměry stávajících výstupů z metra pro dobrou návaznost přestupu metro – tramvaj. Kolem výstupů byla sice historicky vedena tramvajová trať, avšak dnes platí významně odlišné předpisy stanovujících polohu pevných překážek v její blízkosti tratě. V předstihu je možné také zajistit přípravu napojení stavby na stávající tramvajové trati v ulici Škrétova/Vinohradská a Vodičkova/Jindřišská a koordinaci všech prací souvisejících s výstavbou nového kolektoru v prostoru Václavského náměstí.
„Jsem velmi rád, že jsme učinili první kroky k realizaci tolik zásadního spojení v centru města, které umožní odlehčit přetížené tramvajové síti v centru města a vytvoří staronová spojení, která v Praze tolik chybí. Nová trať pomůže ke stabilizaci provozu a umožní rozvoj tramvajových tratí na okraji města, neboť současná kapacita v centrálním úseku již neunese více spojů a při sebemenší mimořádnosti dochází k totálnímu kolapsu centrálních křižovatek. Vytvořením nové alternativní trasy v centru tak zvýšíme spolehlivost celé sítě,“ sdělil náměstek primátora hl. m. Prahy Adam Scheinherr.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva