Třicet statických a deset dynamických otázek představili na tiskové konferenci zástupci Ministerstva dopravy, Asociace autoškol a Policie ČR. Statické otázky jsou zejména mutací již současných otázek, avšak je v nich potřeba řešit jinou nastalou situace, dynamické otázky s animacemi potom řeší reálné situace při řízení, například míjení se v křižovatce.
„Dynamické otázky vycházejí z projektu Hazard Perception a jak už říká název, jedná se o vnímání rizik. Je to trend, kterým se ubírají při vzdělávání řidičů moderní země. Součástí těchto otázek je krátká videosekvence, po které následuje otázka. Typicky je nutné vyřešit dopravní situaci jako například průjezd křižovatkou nebo reakce na vyjíždějící zaparkované vozidlo,“ řekl Jiří Novotný z Asociace autoškol ČR.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva