Posílení pozice zákazníků je to, čemu se chce poslanec v pozici předsedy Podvýboru pro ochranu spotřebitele věnovat. „Postavení spotřebitele z hlediska práva je u nás slabé,“ říká v rozhovoru.
„Lidé jsou dnes apatičtí nikoliv proto, že by byli líní, ale protože mají zkušenost, že soudit se kvůli třeba 150 korunám za bankovní poplatek je pro ně drahé, trvá to dlouho a ten výsledek je nepředvídatelný do té míry, že dva podobné případy mohou dva různí soudci rozhodnout jinak,“ přibližuje důvody, proč se chce věnovat institutu hromadných žalob, ale i pravidlům mimosoudního vyrovnání.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva