Soutěž byla letos vyhlášena ve dvou kategoriích - Tiskovina pro rodinu a Synergie tištěných materiálů a internetového marketingu, přičemž soubor Tiskovina pro rodinu byl součástí hodnocení druhé kategorie v souvislosti s jeho sladěním s elektronickými formami propagace.
Ústecký kraj se svým projektem Brána do Čech získal v kategorii Synergie tištěných materiálů a internetového marketingu druhé místo. Odbornou porotu zaujal širokospektrou nabídkou pro turisty, protože obsahová náplň tištěného průvodce a propagačních letáků je detailněji rozpracována na interaktivním webovém portálu www.branadocech.cz, nechybí ani facebooková komunikace.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva