Soutěž byla letos vyhlášena ve dvou kategoriích - Tiskovina pro rodinu a Synergie tištěných materiálů a internetového marketingu, přičemž soubor Tiskovina pro rodinu byl součástí hodnocení druhé kategorie v souvislosti s jeho sladěním s elektronickými formami propagace.
Ústecký kraj se svým projektem Brána do Čech získal v kategorii Synergie tištěných materiálů a internetového marketingu druhé místo. Odbornou porotu zaujal širokospektrou nabídkou pro turisty, protože obsahová náplň tištěného průvodce a propagačních letáků je detailněji rozpracována na interaktivním webovém portálu www.branadocech.cz, nechybí ani facebooková komunikace.
„V dnešní době on-line komunikace není tiskovina jediným způsobem, jak propagovat turistickou nabídku veřejnosti, ale trvale se stává součástí komunikačního mixu. Jde o vzájemné doplnění obou forem a tento trend zkrátka Brána do Čech splňuje,“ řekl k umístění radní Ústeckého kraje pro regionální rozvoj a cestovní ruch Radek Vonka.
Pořadatelem akce Tourpropag je město Písek ve spolupráci s Českou centrálou cestovního ruchu CzechTourism. Součástí programu byly i odborné semináře.
Bc. Ellen Herzogová, oddělení regionálního rozvoje a cestovního ruchu KÚÚK
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva