Zvýšení hospodárnosti
Mezi nejvýznamnější vylepšení modelu ix35 patří náhrada zážehového motoru „Theta II“ 2,0 litru novou, mimořádně hospodárnou jednotkou „Nu“ GDI (Gasoline Direct Injection) se zdvihovým objemem 2,0 litru. Nový motor, vyvinutý evropským výzkumným a vývojovým střediskem Hyundai v německém Rüsselsheimu, nabízí vyšší hodnoty výkonu 122 kW (166 k) a točivého momentu 205 N.m, přestože zároveň plní emisní normu Euro 5.
Oba výkonné motory profitují z nového systému nízkotlaké recirkulace výfukových plynů (LP EGR), který přispívá k významnému zvýšení hospodárnosti napříč celou modelovou řadou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva